اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه در مجلس:

مجلس به 3 وزیر پیشنهادی دولت اقبال خوبی دارد

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ با اشاره به جلسه رای اعتماد به وزرای علوم و تحقیقات و ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، گفت: مجلس به سه وزیر پیشنهادی دولت اقبال خوبی دارد.

مجلس به 3 وزیر پیشنهادی دولت اقبال خوبی دارد

 سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به آماده شدن مقدمات برگزاری جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی کابینه یازدهم، بیان داشت: جلسه رای اعتماد به وزرای علوم و تحقیقات و ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به صورت مستقیم از صدا و سیما پخش می‌شود و نخستین دستور بعد از تلاوت قرآن در جلسه روز یکشنبه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی باقی مانده دولت یازدهم است.

وی با بیان این مطلب که مجلس اقبال خوبی به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم دارد، افزود: دولت و مجلس با همکاری یکدیگر برای پیشبرد اهداف تلاش می‌کنند و مجلس برای باز کردن گره وزارت‌خانه‌های بی‌وزیر تلاش می‌کند.

دبیر کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکردها و برنامه‌های وزرای پیشنهادی را مطالعه کرده‌ام، تصریح کرد: کاندیداهای پیشنهادی وزرات‌خانه‌های آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و ورزش و جوانان تجربیات و کارنامه و سوابق بیانگر آن است که برنامه مناسبی برای اداره وزارتخانه‌های خود دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجلس شورای اسلامی برای انتخاب توفیقی در وزارت علوم و تحقیقات آماده نبود، افزود: برایند مجلس شورای اسلامی موافقت با دولت است.

حسینی گفت: برای سخنرانی در موافقت با سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم در مجلس ثبت‌نام می‌کنم.

انتها ی پیام/86015/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول