اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار مشگین‌شهر:

امر به معروف ارزشمندترین حرکت صیانتی در جامعه است

معاون فرماندار مشگین‌شهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر و احیای این فریضه الهی ارزشمندترین میراث صیانتی در جامعه است.

امر به معروف ارزشمندترین حرکت صیانتی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد تقی آهنگر ظهر امروز در چهارمین نشست اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشگین‌شهر در فرمانداری مشگین‌شهر ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: رسالت سید‌الشهدا احیای امر به معروف و نهی از منکر است و باید به این فریضه مهم در جامعه و به ویژه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر توجه شود.

این مسئول یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه به عنوان اصل اساسی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها احیا شود و این امر استمرار راه ولایت و حفظ پیام عاشوراست.

در ادامه این جلسه مسئول امور ایثارگران فرمانداری مشگین‌شهر نیز با تشکر از دستگاه‌های اجرایی در برگزاری یادواره 605 شهید شهرستان مشگین‌شهر، دستورالعمل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را قرائت کرد و خواستار توجه اعضا به مفاد آئین‌نامه شورا شد.

در این جلسه همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مشگین‌شهر گزارشی از خدمات ارائه شده به ایثارگران و فعالیت‌های بنیاد در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شش ماه اول سال جاری ارائه کرد.

در بخش دیگری از جلسه کریمی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز با تشکر و قدردانی از مسئولان شهرستان مشگین‌شهر در برگزاری یادواره شهدا، از برنامه‌های خود جهت احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان خبر داد و بیان داشت: انتظار داریم با همدلی و عنایت فرمانداری مشگین‌شهر یادمان شهدای گمنام مشگین‌شهر هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

انتهای پیام/62003/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول