اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه خبر داد

برگزاری همایش امر به معروف با تجمع هیئت‌های مذهبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: همایشی با عنوان ترویج امر به معروف و نهی از منکر چهاردهم آبان‌ماه با تجمع عظیم هیئت‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش امر به معروف با تجمع هیئت‌های مذهبی

سهراب براندیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در بین اصناف از وظایف مهم مدیریت‌های تشکل‌های مردمی است.

وی اجرای برنامه‌‌های آموزشی و به‌کارگیری نیروی اصناف، هیئت‌ها و کانون‌ها در مراسم‌ها و مکان‌های مورد نظر را از دیگر وظایف تشکل‌های مردمی دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: معاونت تشکل‌های مردمی از مدیریت سه عضو هیئت‌های مذهبی، اصناف و کانون‌ها تشکیل شده و هرکدام عهده‌دار سه وظیفه هستند.

به گفته این مسئول، همایشی با عنوان ترویج امر به معروف و نهی از منکر در روز سه‌شنبه چهاردهم آبان‌ماه، با تجمع عظیم هیئت‌های مذهبی در مجموعه فرهنگی بعثت برگزار خواهد شد.

براندیشه خاطرنشان کرد: در چهارمین روز محرم که مصادف است با هفدهم آبان‌ماه سال‌جاری، تمامی هیئت‌ها، اصناف و کانون‌ها بعد از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی می‌پردازند.

این مسئول ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعات در حوزه اصناف و اتحادیه‌ها و صدور گواهینامه شرکت در آموزش امر به معروف و نهی از منکر برای اعضای کانون‌ها را از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده این تشکل‌ها در 6 ماهه نخست سال‌جاری عنوان کرد.

براندیشه ادامه داد: تقدیر از فعالان و مبلغان اصناف و کانون‌ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، تهیه و تنظیم بروشورها به مناسبت‌های مختلف مذهبی‌ از وظایف انجام شده تشکل‌های مردمی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از انتشار 940 جلد کتاب احکام و توزیع آن در بین اعضای اتحادیه‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی دارای حکم توسط اساتید مجرب خبر داد.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول