اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل عنوان کرد

توسعه سالانه 20 هکتار فضای سبز در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: سالانه 20 هکتار توسعه فضای سبز در شهر اردبیل انجام ‌می‌شود تا به سرانه مطلوب برسیم.

توسعه سالانه 20 هکتار فضای سبز در اردبیل

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در همین راستا تکمیل و توسعه فضای سبز در تپه میر‌اشرف به مساحت 2 هکتار، تپه سربند به مساحت 3.5 هکتار و شهرک حقیقت به مساحت 2 هکتار در یک سال گذشته انجام شده است.

وی نگاه متوازن به توسعه فضای سبز را در همه مناطق شهری یادآور شد و عنوان کرد: برای سال آینده نیز توسعه فضای سبز جزو اولویت‌های شهرداری اردبیل است که در این زمینه نیازمند مشارکت و همکاری تمام شهروندان هستیم.

وی از اجباری شدن اختصاص 15 درصد فضای باز به ایجاد فضای سبز در ساخت و سازهای واحدهای مسکونی اردبیل خبر داد و گفت: صدور پروانه و پایان کار از سوی شهرداری منوط به رعایت این قانون است.

شهردار اردبیل افزود: در سال‌های گذشته ما بیش از هزاران نهال مثمر برای کاشت در محوطه واحدهای مسکونی و توسعه فضای سبز شهرک‌ها بین هموطنان توزیع کردیم تا توسعه حقیقی اتفاق بیفتد.

بدری با اشاره به اولویت ‌کاری شهرداری در مسیر توسعه فضای سبز به ویژه مناطق کم برخوردار خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه سالانه که شورای شهر مصوب کرده و برای اجرا در اختیار شهرداری قرار داده است ما توسعه کمی و کیفی فضای سبز را در اولویت قرار داده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری امسال در حرکت انقلابی و با پرورش و تولید گل‌ها و گیاهان زینتی، درختچه‌ها و درختان مثمر سعی کرد بخش عظیمی از فضای سبز پارک‌ها را پوشش دهد.

شهردار اردبیل در پایان سخنان خود از تولید میلیون‌ها گل و بیش از 5 هزار اصله نهال و درخت خبر داد و به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: برنامه‌ریزی‌هایمان در حال انجام است تا در سال آینده نیز در حوزه فضای سبز و حوزه نهال بتوانیم کارهای زیربنایی و اساسی را انجام دهیم.

انتهای پیام/62004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول