اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان:

روزانه 140 تن پسماند فضای سبز در اصفهان تولید می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: روزانه میزان 140 تن پسماند در فضای سبز شهر اصفهان تولید می‌شود.

روزانه 140 تن پسماند فضای سبز در اصفهان تولید می‌شود

تیمور باجول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پسماند فضای سبز اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به منظور فرآوری ضایعات فضای سبز اقدام به تولید انبوه چیپس چوب از سرشاخه‌های درختی کرده است.

وی اضافه کرد: 43 غرفه بازیافت و 14 ایستگاه ثابت ساختمانی به منظور جمع‌آوری متمرکز مواد قابل بازیافت در مناطق چهارده‌گانه شهر اصفهان فعال شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: جمع‌آوری پسماند خشک به صورت تفکیک شده منجر به کاهش هزینه نیروی انسانی مورد نیاز برای تفکیک پسماند خشک در کارخانه، کاهش حجم پسماند و در نتیجه کاهش زمین مورد نیاز برای دفن پسماند و همچنین کاهش هزینه حمل و نقل پسماند می‌شود.

وی به ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت پسماند‌ها اشاره کرد و ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند اصفهان با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و اساتید مجرب اقدام به تدوین برنامه آموزشی به منظور فرهنگ‌سازی کرده‌اند که این برنامه در حال اجرا است.

باجول تاکید کرد: همچنین آموزش مدارس در مورد پسماند ‌تر و برگزاری جشن بزرگ بازیافت به منظور آشنایی شهروندان با بازیافت و افزایش مشارکت شهروندان در طرح تفکیک از مبدأ نیز توسط این سازمان انجام شده است.

انتهای پیام/63021/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول