اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری آبپخش مطرح کرد

تخریب فضای سبز توسط احشام ولگرد/آثار سوء حضور احشام بر گردشگری

سرپرست شهرداری آبپخش با اشاره به تخریب فضاهای سبز شهری توسط احشام ولگرد گفت: احشام ولگرد آبپخش جمع‌آوری می‌شوند.

تخریب فضای سبز توسط احشام ولگرد/آثار سوء حضور احشام بر گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اسماعیل سلیمانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای بهداشتی آبپخش اظهار داشت: بهداشت از مهم‌ترین نیازهای جوامع انسانی است و باید از ظرفیت‌های مختلف در این زمینه استفاده کرد.

وی افزود: بهداشت شهری از مسائل مهمی است که شهرداری‌ها باید به آن توجه داشته باشند، چون این مساله سبب بهبود وضعیت سلامت در جامعه می‌شود.

سرپرست شهرداری آبپخش خاطرنشان کرد: جمع‌آوری احشام ولگرد از رویکردهای مهمی است که شهرداری‌ها با توجه به آن می‌توانند نقشی موثر در بهبود وضعیت بهداشتی شهرها ایفا کنند.

سلیمانی بیان داشت: اجرای طرح جمع‌آوری احشام ولگرد در شهرها علاوه بر توسعه شاخص‌های سلامت در شهرها کمک شایانی به زیباسازی شهرها نیز می‌کند.

وی اضافه کرد: حضور احشام ولگرد در مناطق شهری آثار سوء فراوانی به دنبال دارد که تخریب فضاهای سبز یکی از برجسته‌ترین آثار تخریبی احشام ولگرد است.

این مسئول اذعان داشت: هم‌اکنون در برخی از مناطق شهری آبپخش به دلیل رهاسازی احشام خانگی توسط مالکان در سطح شهر، شاهد تخریب فضاهای سبز شهری بوده‌ایم.

سرپرست شهرداری آبپخش عنوان کرد: تخریب مبلمان شهری از مشکلاتی است که حضور احشام ولگرد در سطح شهر می‌تواند به دنبال داشته باشد و در ماه‌های گذشته این موضوع را در مواردی شاهد بوده‌ایم.

سلیمانی با اشاره به جایگاه آبپخش در حوزه گردشگری منطقه اذعان داشت: خدشه‌دار کردن چهره آبپخش در دیدگاه مسافرانی که از این مسیر سوق‌الجیشی عبور می‌کنند نیز از آثار سوء حضور احشام ولگرد در حوزه شهری است.

وی اضافه کرد: اختلال در تردد وسایل نقلیه و ایجاد تصادفات رانندگی از مسائلی است که در سال‌های گذشته به‌دلیل وجود احشام ولگرد در شهر آبپخش شاهد بوده‌ایم.

سرپرست شهرداری آبپخش بیان داشت: در روزهای گذشته تدارکات لازم به‌منظور اجرای طرح جمع‌آوری احشام ولگرد از سطح شهر آبپخش اجرا شده و از 25 مهرماه سال جاری شاهد اجرای این طرح در آبپخش خواهیم بود.

سلیمانی با اشاره به نحوه اجرای این طرح در شهر آبپخش عنوان کرد: در چارچوب اجرای این طرح احشام ولگرد موجود در سطح شهر توسط شهرداری جمع‌‌آوری می‌شوند و پس از شناسایی مالکان این احشام شاهد اعمال جریمه‌های نقدی برای صاحبان مال خواهیم بود.

وی افزود: طرح جمع‌آوری احشام ولگرد به‌صورت هم‌زمان در هر سه محله شهر آبپخش اجرا می‌شود و از شهروندان انتظار داریم در راستای جمع‌آوری احشام ولگرد از سطح شهر همکاری و مشارکت لازم را با مدیریت شهری آبپخش داشته باشند.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول