اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

مبلمان شهری بوشهر مطلوب نیست/ وضعیت نامطلوب فضای سبز محلات جنوبی

فرماندار بوشهر گفت: فضای سبز خوبی در شهر بوشهر داریم، اما محلات جنوبی از فضای سبز مطلوبی برخوردار نیستند، همچنین مبلمان شهری همچنان مطلوب نیست.

مبلمان شهری بوشهر مطلوب نیست/ وضعیت نامطلوب فضای سبز محلات جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین خسروی ظهر امروز در مراسم معرفی شهردار بوشهر به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به شهروندان طی 36 سال، گفت: امروز شاهد مشارکت‌های بسیار مطلوب مردم در امور شهری هستیم و در زمینه‌های فضای سبز، حمل و نقل عمومی و سایر خدمات شهری اتفاقات خوبی رخ داده، که همه اینها را مرهون تلاش‌های مجموعه شهرداری هستیم.

خسروی تأکید کرد: همواره بوشهر را به خاطر جایگاه مهم استراتژیک در معادلات بین‌المللی «ابوشهر» می‌نامند، اما برای رسیدن به آرمان شهر بوشهر فاصله زیادی داریم که باید در این راستا همت گماریم.

وی یادآور شد: فضای سبز خوبی داریم، اما محلات جنوبی از فضای سبز مطلوبی برخوردار نیستند، همچنین مبلمان شهری همچنان مطلوب نیست و هنوز نمی‌دانیم با بافت تاریخی شهر چه کنیم، ضمن اینکه شهرداران گذشته برنامه‌ای برای اصلاح این مهم ارائه نکردند.

انتهای پیام/66006/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول