اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

ابرکوه نیاز مبرم به پارک و فضای سبز دارد/ شهرداران جدید معرفی شدند

فرماندار ابرکوه خطاب به شهرداران گفت: ابرکوه به پارک و فضای سبز نیاز مبرم دارد و تنها پارک ابرکوه پاسخگوی نیاز مردم نیست.

ابرکوه نیاز مبرم به پارک و فضای سبز دارد/ شهرداران جدید معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده، بعد از ظهر امروز در شورای اداری ابرکوه که به منظور معرفی شهرداران ابرکوه و مهردشت تشکیل شده بود، با اشاره به اینکه باید به خدمت در نظام اسلامی افتخار کنیم، اظهار داشت: بسیاری از بزرگان آرزوی حضور در چنین نظامی را داشتند و حال که این فرصت برای ما پیش آمده است، باید برای خدمتگزاری برای مردمی که در تمام سال‌ها با انقلاب همراه بوده‌اند، تلاش کنیم.

وی در بحث هفته کاهش بلایای طبیعی و انتقاد از برخی از دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی در این عرصه بیان کرد: در مانوری که در این هفته برای آشنایی با میزان آمادگی دستگاه‌ها در هنگام بروز حوادث برگزار شد، شاهد بودیم؛ نیروهای آتش نشانی که باید خود را ظرف شش دقیقه به محل برساند، در مدت 11 دقیقه در محل حاضر شدند.

برزگرزاده بیان کرد: اورژانس نیز با تأخیر در محل حاضر شد که این مسئله قابل قبول نیست.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: شاهد هستیم که درختی در معرض دید آتش نشانی می‌سوزد و برای خاموشی آن اقدامی نمی‌شود زیرا کسی در این مورد تماسی نگرفته است.

برزگرزاده ادامه داد: مانورها فقط برای سنجش میزان آمادگی است اما اگر در وقایع واقعی اتفاق بیفتد یک فاجعه است.

فرماندار ابرکوه در بخش دیگری از این جلسه در مورد خواسته رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه در اصلاح قانون سهم ارزش افزوده نیز عنوان کرد: در این زمینه مشکلات را به مسئولان انتقال داده‌ایم و گره حل این مشکل تنها به دست نمایندگان مردم در مجلس باز می‌شود.

وی در مورد سرشماری عمومی کشاورزی که امسال در استان یزد در دهستان تیرجرد بخش مرکزی ابرکوه در حال برگزاری است، نیز اظهار داشت: در این کار شش نفر مأمور به کار هستند و از ادارات می‌خواهیم با آنها به ویژه در زمینه حمل و نقل همکاری لازم را داشته باشند.

در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداران سابق شهرهای ابرکوه و مهردشت همچنین سرپرست شهرداری مهردشت، حسین حاتمی به عنوان شهردار جدید ابرکوه و محمدرضا باقی‌پور به عنوان شهردار جدید شهر مهردشت معرفی شدند و از خدمات شهرداران سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/2464/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول