اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد:

هشتگرد نیازمند افزایش فضای سبز است

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد گفت: مردم ساکن این شهر نیازمند دسترسی به فضای سبز بیشتری هستند.

هشتگرد نیازمند افزایش فضای سبز است

محمد پایکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: شهرستان ساوجبلاغ از قدیم به داشتن آب و هوای مطلوب و همچنین مزارع کشاورزی و باغ‌های میوه مشهور بوده است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر با گسترش زندگی شهری و توسعه این شهرستان به ویژه شهر جدید هشتگرد، از یک‌سو برخی از فضای سبز تخریب شده و از سوی دیگر همراه با افزایش جمعیت و واحدهای مسکونی، توسعه فضای سبز صورت نگرفته است.

این مسئول افزود: البته نباید منکر اقدامات خوبی که در این زمینه صورت گرفته باشیم، اما به طور کلی شهر جدید هشتگرد نیازمند توسعه فضای سبز است و به طور قطع افزایش واحدهای مسکونی باید همراه با افزایش فضای سبز باشد.

پایکاری در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه شورای شهر و شهرداری شهر جدید هشتگرد چه برنامه‌هایی در این زمینه دارند، گفت: در گام نخست در تلاش هستیم تا طرح‌های در دست اجرا به سرعت تکمیل شود.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر بیش از 140 هکتار فضای سبز جدید در شهر جدید هشتگرد با تلاش شهرداری به بهره‌برداری رسیده است و طرح‌های دیگری نیز در دست اجراست که در تلاش هستیم عملیات اجرایی آنها را تسریع بخشیم.

این مسئول اضافه کرد: همچنین اعضای شورای شهر و شهرداری در تلاش هستند تا با تامین منابع مالی لازم، فضاهای سبز بیشتری را در سطح شهر احداث کنند که این طرح‌ها نیز در اولویت کار ما قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در پایان تاکید کرد: تحقق این برنامه‌ها از یک‌سو نیازمند همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی با شورای شهر و شهرداری است و از سوی دیگر مردم نیز باید تلاش بیشتری در حفظ و نگهداری فضاهای سبز موجود داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول