اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر قم عنوان کرد

هزینه 20 میلیارد ریالی برای توسعه فضای سبز توسط شهرداری قم

شهردار کلانشهر قم گفت: شهرداری قم 20 میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز شهری و در راستای مصوبات سفر رهبری هزینه کرده است.

هزینه 20 میلیارد ریالی برای توسعه فضای سبز توسط شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار حضرت معصومیه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات سفر رهبری برای مدیریت شهری شامل 6 بند بود.

وی افزود: سکونتگاه‌های غیررسمی نخستین مصوبه بود که 250 میلیارد ریال سهم راه و شهرسازی، 250 میلیارد ریال سهم استان و 160 میلیارد ریال هم سهم شهرداری است.

شهردار قم با بیان اینکه اقدامات خوبی در بحث سکونتگاه‌های غیررسمی در قم آغاز شده است، یادآور شد: بیش از آنچه مصوب شده، برنامه‌ریزی صورت گرفته و اگر زمین وعده داده شده در سفر هیئت دولت هم اختصاص یابد در همین دوره مصوبات را اجرایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بحث احیای بافت فرسوده نیز هنوز بخشی از اعتبارات اختصاص داده نشده؛ در مورد اجرا و سامان‌دهی فضای سبز معابر و شوارع نیز 100 میلیارد ریال مصوب شده بود که 20 میلیارد ریال سهم شهرداری اختصاص داده شده ولی بقیه آن هنوز باقی‌مانده است.

دلبری در پایان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زیرساختی هم یکی از بندهای مصوبات مدیریت شهری سفر رهبر معظم انقلاب به قم بوده است، عنوان کرد: مجموعه اقداماتی که در شهرداری قم صورت گرفته در راستای اجرای هرچه بهتر مصوبات سفر رهبری به قم است.

انتهای پیام/78004/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول