اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخ سازش‌کاران را می‌دهند

امام جمعه کهنوج گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب قدرت چانه‌زنی مسئولان در ابعاد سیاسی می‌شود و پیامی به برخی از سازش‌کاران است.

مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخ سازش‌کاران را می‌دهند

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: 13 آبان سه مناسبت مهم در آن وجود دارد که شامل تبعید حضرت امام خمینی (ره)، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه ملی با استکبار است.

وی افزود: ملت قهرمان ما با توجه به جنایت‌های آمریکا در قبل و بعد از انقلاب از جمله کودتای 28 مرداد، حمایت از رژیم پهلوی، کشتار دانشجویان، توطئه در لانه جاسوسی، به راه انداختن جنگ تحمیلی، تحویل سلاح‌های شیمیایی به عراق، حمایت از منافقان، حمایت از فتنه‌گران سال 88 و تحریم‌های ظالمانه روح استکبارستیزی دارد.

امام جمعه کهنوج تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب قدرت چانه‌زنی مسئولان در ابعاد سیاسی می‌شود و پیامی به برخی از سازش‌کاران است، همچنان که امام راحل فرمود، «رابطه ما با آمریکا مثل رابطه گرگ و میش است».

افشارمنش خاطرنشان کرد: همچنان که آمریکا به هم‌پیمانان نزدیک خود از جمله صدر اعظم آلمان و دیگران رحم نکرد، مطمئنا در مقابل کشور ما کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/80010/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول