اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان اصفهان خبر داد

حضور گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی مبارزه با استکبار جهانی

معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: دانشگاهیان در راهپیمایی مبارزه با استکبار جهانی به صورت گسترده و با‌شکوه حضور پیدا می‌کنند.

حضور گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا صفری پیش از ظهر  امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم 13 آبان اظهار کرد: جریان دانشجویی برای ورود به مذاکرات ایران و آمریکا، برگزاری جلسات و نشست‎هایی را در دانشگاه برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه اصفهان برای بزرگداشت مراسم 13 آبان، اجرای برنامه‌های بصیرتی ارتباط، تعامل و یا تقابل را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی و تریبون‌های آزاد دانشجویی و حضور فعال در فضای مجازی دیگر فعالیت‌های دانشگاه اصفهان را در برمی‌گیرد.

لطفعلی شیبانی، رئیس کمیته دانش‌آموزی بزرگداشت مراسم 13 آبان نیز در این جلسه گفت: توجه به یوم‌الله 13 آبان، جزو وظایف ذاتی انقلابیون محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش آگاهی‌دهی و بصیرت‌بخشی به دانش‌آموزان را در دستور کار خود قرار داده است.

شیبانی با اشاره به تشکیل کمیته بزرگداشت مقام دانش‌آموز در 41 ناحیه آموزش و پرورش گفت: حضور فعال تشکل‌های دانش‌آموزی، نواختن زنگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،  فضا‌سازی واحد‌‌های تبلیغاتی و پرورشی، اجرای سرود 13 آبان در یکی از مدارس وتدوین بیانیه مشترک دانش‌آموزی از جمله‌ برنامه‌های کمیته در این روز است.

انتهای پیام/63019/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول