اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت

فراخوان شرکت در راهپیمایی ضداستکباری در استان تهران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، مردم بیدار و آگاه شهرستان‌های این استان را به حضور پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان برای اعلام انزجار از زورگویی استکبار جهانی فراخواند.

فراخوان شرکت در راهپیمایی ضداستکباری در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران صبح امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با گذشت 34 سال از نامگذاری روز 13 آبان، به‌عنوان روز ملی استکبارستیزی و بسیج دانش‌آموز، امروز در سایه انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه استکبارستیزی به فریاد تمام مردم دنیا تبدیل شده است.

این بیانیه می‌افزاید: پیروزی‌های جبهه ضد استکباری در دهه گذشته، موج خروشان بیداری اسلامی و برچیده شدن حاکمیت‌های فاسد و دست‌نشانده غرب‌گرا و شکست‌های پی در پی آمریکا و متحدانش در عرصه‌های دیپلماسی و اقتصادی سبب شده است آمریکا به‌عنوان شاخص اصلی استکبار و زورگویی در جهان بار دیگر در رویارویی با ملل آزادی‌خواه و عزت‌طلب جهان بر خود بلرزد.

بیانیه مذکور تصریح می‌ کند:  اینکه امروز آمریکایی‌ها با دستپاچگی تقاضای مذاکره و سازش را دارند؛ نمایشی از پیش طراحی شده است که هرگز نمی‌تواند منافع مردم حق‌طلب کشورمان را تضمین کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور یکپارچه مردم مومن و خداجوی شهرستان‌های استان تهران و دیگر ملت‌های حق‌طلب در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی، نشان می‌دهد که عصر زورگویی و قدرت‌نمایی مستکبران به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رویای حکومت تک قطبی در جهان، آزادیخواهان عالم در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد اضمحلال استکبار جهانی باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان مسیر راهپیمایی این شهرستان‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

اسلامشهر: تجمع در مصلی نماز جمعه در ساعت 10 صبح و با سخنرانی رحیم زمانی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

ورامین: از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) از ساعت 10 صبح و تجمع خواهران از ساعت 9 صبح از گلزار شهدای گمنام به سوی میدان امام خمینی(ره)

شهریار: از مقابل ناحیه مقاومت سیدالشهدا به سوی خیابان تختی و مصلی نماز جمعه و از مقابل مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) به سوی خیابان تختی و مصلای نماز جمعه

دماوند: از میدان امام خمینی(ره) به سوی میدان 17 شهریور از ساعت 10 صبح با سخنرانی افشار نادری فرماندار دماوند

پاکدشت: تجمع در میدان آزادگان در ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت

رباط کریم: از روبروی شهرداری تا مقابل گلزار شهدای بارگاه امامزاده عمادالدین با سخنرانی فرمانده سپاه رباط‌کریم

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول