اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال کاشی‌نیلو اصفهان:

سطح فوتسال ایران بالا رفته است/ علیصدر همدان بازی زیبایی ارائه کرد

سرمربی تیم فوتسال کاشی‌نیلو اصفهان با بیان اینکه سطح فوتسال ایران سال به سال در حال افزایش است، گفت: سطح بازی‌ها در لیگ برتر و دسته یک بسیار بالاتر رفته است.

سطح فوتسال ایران بالا رفته است/ علیصدر همدان بازی زیبایی ارائه کرد

احمد باغبان‌باشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه وضعیت بازی‌های فوتسال در لیگ امسال از نظر کیفی مطلوب است، افزود: این موضوع حکایت از یک لیگ نزدیک و فشرده دارد.

وی افزود: تیم‌های امسال با شناخت بیشتری بازیکنان مورد نظر را جذب کرده‌اند و این موضوع باعث شده تا بازیکنان طراز اول لیگ برتری و دسته یکی در همه تیم‌ها پخش شوند.

سرمربی تیم فوتسال کاشی‌نیلو اصفهان با اشاره به فاصله 10 تا 15 درصدی بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی ادامه داد: بازیکنان سطح بالای فوتسال  دارای تجربه خوبی هستند و این موضوع باعث شده تا در سه هفته لیگ امسال بازی‌های خوبی را از همه تیم‌ها شاهد باشیم.

به گفته وی؛ سطح فوتسال ایران سال به سال در حال افزایش بوده و بازی‌ها از نظر کیفی در لیگ برتر و دسته یک بسیار بالاتر رفته است.

باغبان‌باشی در مورد بازی تیمش برابر تیم علیصدر همدان در هفته سوم لیگ یک، آن را بازی پایاپایی خواند و گفت: شاهد فوتسال زیبا و درگیرانه‌ای بودیم.

وی با تبریک به کادر فنی تیم علیصدر گفت: تیم علیصدر با چند جوان با انگیزه تیم خوبی را برای حضور در لیگ دسته یک آماده کرده‌ است.

سرمربی تیم فوتسال کاشی‌نیلو اصفهان در ادامه تصریح کرد: در نیمه اول چند موقعیت به دست آمد که با بی‌دقتی و بدشانسی به دیرک دروازه حریف خورد.

وی با بیان اینکه برد برابر علیصدر، ما را به صدر جدول نزدیک خواهد کرد، افزود: از این پس تمرکز خود را برای بازی بعد و برنای خوزستان معطوف خواهیم کرد.

باغبان‌باشی با بیان اینکه هر دو تیم واقعاً به دنبال ارائه بازی بودند عنوان کرد: سطح فوتسال به گونه‌ای شده که ضد فوتبال دیگر معنای ندارد و همه تیم‌ها برای بازی خوب و زیبا تفکرات فنی دارند.

تیم فوتبال کاشی‌نیلو اصفهان موفق شد در هفته سوم تیم علیصدر همدان را با حساب دو بر یک در خانه شکست دهد و جمع امتیازات خود را به عدد هفت برساند و صدرنشین گروه یک شود.

در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته یک تیم کاشی‌نیلو باید در اهواز به مصاف برنای خوزستان برود و همچنین تیم علیصدر همدان بازی سختی را برابر تیم قدرتمند پرسپولیس تهران دارد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول