اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن خبر داد

تجمیع عزاداری هیئت‌های مذهبی فومن در 13 محرم

فرماندار فومن از نخستین تجمیع بزرگ عزاداری هیئت‌های مذهبی این شهرستان به صورت متمرکز در تاریخ 13 محرم خبر داد.

تجمیع عزاداری هیئت‌های مذهبی فومن در 13 محرم

اسماعیل قربانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار هیئت‌های مذهبی فومن به صورت متمرکز عزاداری می‌کنند، اظهار کرد: در 13 محرم مصادف با سومین روز شهادت امام حسین (ع) تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی رأس ساعت 13 عصر در میدان اصلی شهر فومن با پخش زنده تلویزیونی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این تصمیم در جلسه ستاد با حضور امام جمعه و دیگر اعضا گرفته شد، افزود: از تمام هیئت‌ها و مردم گیلان برای شرکت در این عزاداری دعوت می‌شود.

فرماندار فومن، حضور پررنگ مردم فومن و شهرستان‌های همجوار را در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم مهم دانست و گفت: شکوه و عظمت مراسم اباعبدالله ‌الحسین(ع) قطعاً در نزد خداوند و ائمه معصومین (ع) اجر معنوی دارد.

وی ضمن درخواست همکاری از هیئت‌های مذهبی فومن و مردم این شهرستان با ماموران انتظامی برای برقراری نظم و امنیت، تصریح کرد: انسجام و برنامه‌ریزی و همکاری با مسئولان انتظامی در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم باشکوه کمک می‌کند.

قربانزاده، حضور خود با چند نفر از روسای اداره‌ها در شب‌های محرم برای سرکشی به مساجد شهرستان فومن را یکی از برنامه‌های فرمانداری عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مساجد از اکنون آماده برگزاری مراسم‌های ماه محرم هستند.

فرماندار فومن، محرم را ماه پیروزی خون بر شمشیر دانست و تصریح کرد: حماسه سرخ حسینی چراغ هدایتی برای تمام مدیران در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی است.

وی حفظ عزتمندی ایران اسلامی و مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را یکی از شعارهای بارز واقعه کربلا خواند و یادآور شد: این مهم باید همواره سرلوحه مدیران جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/2300/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول