اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

برگزاری شایسته عزاداری‌ها نشان از ارادت مردم اردبیل دارد

فرماندار اردبیل گفت: برگزاری شایسته و با نظم و ترتیب عزاداری‌های ماه محرم در سوگ امام حسین(ع) و یاران باوفایش نشان از عشق و ارادت مردم اردبیل به سرور و سالار شهیدان و قمر بنی‌ هاشم دارد.

برگزاری شایسته عزاداری‌ها نشان از ارادت مردم اردبیل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های مذهبی و طشت‌گذاری محرم‌الحرام در اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه‌های متولی فرهنگی و خدماتی مراسم‌های مذهبی عزاداری ایام محرم‌الحرام با نظم و شکوه به مانند سال‌های گذشته در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی شناسنامه شهر اردبیل است و مردم این استان ولایت‌مدار و حسینی با برگزاری مطلوب و شایسته این مراسم‌ها ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) نشان می‌دهند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: برگزاری مراسم‌ها و عزاداری‌های محرم‌الحرام باید با نظم و در شأن عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) بوده و نشانگر ارادت و عشق مردم این خطه به ائمه اطهار باشد.

دبیر گفت: به همین دلیل همه مسئولان اجرایی و دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند تا آغاز این ایام تدابیر و فضا‌سازی مناسب جهت استقبال از ماه محرم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در سخنانی از هماهنگی با محلات و مداحان و شاعران برای برگزاری مناسب و پر محتوای مراسمات و عزاداری‌های ایام محرم‌الحرام خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده بیان داشت: آمادگی دستگاه‌های متولی و هماهنگی محلات و عزاداران باید به نحوی شایسته و در خور شأن عزاداران امام حسین (ع) باشد.

همچنین در این جلسه معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز از برنامه‌ریزی و آمادگی مناسب صدا و سیما برای پخش مراسم عزاداری محلات مختلف اردبیل از صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد.

علیرضا پوستی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی و اجرایی و هماهنگ‌کننده باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا پوشش مناسب تصویری برای پخش در ابعاد ملی و جهانی توسط صدا و سیما به نحو شایسته انجام گیرد.

انتهای پیام/62005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول