اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

علم و تقوا دو بال پیشرفت برای دانش‌آموزان است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: علم و تقوا دو بال پیشرفت برای دانش‌آموزان است که باید دانش‌آموزان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

علم و تقوا دو بال پیشرفت برای دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ظهر امروز جمعی از دانش‌آموزان بسیجی منتخب مدارس استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

آیت‌الله هادی باریک‌بین در این دیدار با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران حماسه و ایثار جمعی از دانش‌آموزان بسیجی ما علاوه بر اینکه به دروس خود می‌پرداختند، این احساس تکلیف را داشتند که به جبهه‌ها اعزام شوند تا نگذارند این کشور و این خاک مقدس در تصرف دشمن باشد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بسیجی ما با الهام گرفتن از بیانات نورانی حضرت امام خمینی(ره) در جبهه‌ها حاضر شده و توانستند حماسه‌های ارزشمندی از خود به یادگار بگذارند.

باریک‌بین ابراز داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس کشور ما در تمام عرصه‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به جایگاه بالای شهدا در پیشگاه خداوند عنوان کرد: در کشور و استان قزوین شهدای دانش‌آموزی بسیاری هستند که به خاطر دین و کیان خود به جنگ حق علیه باطل رفتند که یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی را گرامی داشته و به روح آن عزیزان درود می‌فرستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین کسب تقوا همراه با فراگیری علوم را برای دانش‌آموزان مهم دانست و گفت: شما دانش‌آموزان باید خود را مجهز به علم و تقوا کرده که اگر این دو بال را بهتر فرا گیرید، قطعا در برنامه زندگی و درسی شما بسیار تأثیرگزار است.

باریک‌بین تأکید کرد: دانش‌آموزان باید تلاش کنند این دو بال تقوا و دانش را خوب فرا گرفته و محکم در برابر قدرت‌ها ایستادگی کنند.

وی ضمن توصیه به دانش‌آموزان در خصوص غنیمت شمردن فرصت‌های موجود افزود: فضایی که امروز برای دانش‌آموزان ما در این نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمده، اصلا قابل مقایسه با نظام پهلوی نیست.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امروز به برکت رهبری معظم انقلاب و حضور با بصیرت ملت ایران و دانش‌آموزان دشمنان نتوانسته‌اند به این انقلاب آسیبی برسانند.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گزارشی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی به امام جمعه قزوین ارائه داد.

انتهای پیام/2667/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول