اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

طرح آمارگیری روستایی براساس زمان‌بندی اجرا می‌شود

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی براساس زمان‌بندی اجرا می‌شود.

طرح آمارگیری روستایی براساس زمان‌بندی اجرا می‌شود

اسماعیل صبری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اشاره به اینکه طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از 30 مهر آغاز شده است، اظهار داشت: در بیستمین روز اجرای این طرح آمارگیران همچنان در سطح روستاها به آمارگیری مشغول هستند.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای این طرح براساس برنامه زمان‌بندی شده خبر داد و افزود: با توجه به گذشت بیش از نیمی از مهلت اجرای آمارگیری این طرح پیشرفت مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه این طرح برای دریافت اطلاعات شرایط اقلیمی در سطح کشور اجرا می‌شود، اضافه کرد: این طرح که سومین دوره این طرح است روستاها را از لحاظ معماری و فنی مورد ارزیابی قرار می‌‌دهد.

این مقام مسئول 20 آبان را زمان پایان طرح آمارگیری‌های از ویژگی‌های مسکن روستایی اعلام و تصریح کرد: قرار  است در این طرح 374 هزار نمونه‌برداری انجام می‌گیرد.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قرار است در این طرح از 225 روستا نمونه‌برداری شود، ادامه داد: تاکنون کار نمونه‌برداری از 125 روستا به اتمام رسیده است.

وی از اتمام نمونه‌گیری از روستاهای صعب‌العبور استان زنجان خبر داد و گفت: سعی شده است نمونه‌گیری از روستاهای صعب‌العبور را انجام دهیم و روستاهای نزدیک به شهرستان‌ها در مرحله پایانی صورت می‌گیرد.

صبری در پایان از همکاری اعضای شورای روستا و دهیاران تشکر کرد و افزود: همکاری روستاییان با ماموران آمارگیری سرعت انجام این طرح را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/73002/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول