اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خواستار شد

همکاری مردم و مسئولان در طرح آمارگیری مسکن روستایی

فرماندار مرودشت خواستار همکاری مردم و مسئولان برای اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی شد.

همکاری مردم و مسئولان در طرح آمارگیری مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سید یدالله حسینی در حاشیه آغاز اجرای این طرح بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها و مردم مناطق روستایی با بنیاد مسکن این شهرستان برای اجرای طرح سرشماری از ویژگی‌های مسکن روستایی تاکید کرد.

فرماندار مرودشت در نشست شورای اداری این شهرستان آمار و ارقام و به دست آوردن اطلاعات جدید از مسکن روستایی را مبنایی برای تصمیم‌گیری بهتر و انجام امور عمرانی در این مناطق دانست.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مرودشت نیز با ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در این شهرستان گفت: این طرح از بیستم مهر ماه آغاز شده و به مدت یک‌ماه ادامه دارد.

محمود عباسی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نظارت و کنترل بر ساخت و سازهای مسکن روستایی است اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف و انجام موفق این ماموریت لازم است که اطلاعات به‌هنگام و دقیقی از وضعیت مسکن روستایی داشته باشیم.

عباسی افزود: در این آمارگیری مجموعه‌ای از اطلاعات کمی و کیفی از واحدهای مسکونی روستایی خواهیم داشت.

مدیر بنیاد شهرستان مرودشت، شناخت ویژگی‌های واحدهای مسکونی روستایی، شناخت ویژگی‌های عمومی روستا، شناخت تغییرات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده، تفکیک ویژگی‌های آماری واحدهای مسکونی روستایی برحسب فضاهای زیستی و معیشتی، تعیین ویژگی‌های فنی و تخصصی واحدهای مسکونی روستایی و تعیین ویژگی‌های اجتماعی، اقتصادی و کالبدی روستا را از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کر‌د.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مرودشت ادامه داد: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی همزمان با سراسر کشور در استان فارس و شهرستان مرودشت توسط کارشناسان ممتاز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده و از دستگاه‌های مربوطه از جمله نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، شورای‌های اسلامی و دهیاران خواست همکاری لازم را با بنیاد مسکن انجام دهند تا این طرح بزرگ به صورت دقیق و صحیح صورت گیرد.

انتهای پیام/2448/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول