اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیر:

طرح آمارگیری از مسکن روستایی 20 مهر اجرا می‌شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر از اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی در 10 روستای شهرستان دیر از بیستم مهرماه خبر داد.

طرح آمارگیری از مسکن روستایی 20 مهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، صادق صداقت عصر امروز در جلسه هماهنگی آمارگیری مسکن روستایی بخش بردخون اظهارداشت: سومین مرحله طرح آمارگیری از مسکن روستایی با هدف جمع‌آوری اطلاعات تخصصی از ویژگی‌های مسکن‌های روستایی همزمان با سراسر کشور در 10 روستای شهرستان دیّر اجرا خواهد شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح شناخت هرچه بیشتر خصوصیات فنی، مهندسی و معماری ابنیه‌های موجود در روستاها و به دست آوردن اطلاعات جامع و کامل از این ویژگی‌ها است که امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم و مسئولان به خوبی عملیاتی شود.

صداقت اضافه کرد:آمار و اطلاعات به عنوان پایه و اساس برنامه‌ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که انتظار داریم مردم، شوراهای اسلامی و مسئولان محلی در اجرای آن، آمارگیران را یاری دهند تا در زمان تعیین شده اهداف مورد نظر محقق شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیّر تصریح کرد: این طرح هر پنج سال یک‌بار در روستاها اجرا می‌شود که امسال نیز این سرشماری به مدت یک‌ماه از 20 مهر تا 20 آبان در سراسر کشور اجرا می‌شود که در بخش بردخون نیز روستاهای شهنیا، بردخون کهنه و سجادیه شامل این طرح می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دقت در اجرای صحیح طرح باعث می‌شود نواقص و مشکلات مسکن روستایی مشخص شود و برای رفع آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

بخشدار بردخون نیز گفت: مسکن در زندگی انسان جایگاه مهمی دارد و توجه به استحکام بنا در ساختمان و مسکن از ضروریات ساخت و ساز محسوب می‌شود و هرگونه غفلت در ساخت مسکن مناسب و مستحکم زیان‌های جبران‌ناپذیری را به همراه دارد هرچند دولت امکاناتی را برای احداث مسکن مناسب فراهم کرده ولی در این زمینه سهل‌انگاری وجود دارد.

مسعود محمدپور افزود: همه مردم و مسئولان به‌ویژه در روستاها برای اجرای کامل طرح همکاری داشته باشند و اطلاعات دقیق را در اختیار مأموران سرشماری قرار دهند.

حاضران در جلسه با حمایت از اجرای طرح، بر اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم تأکید کردند و خواستار همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی در آن شدند.

انتهای پیام/66006/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول