اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بسیج سازندگی سپاه درمیان:

گروه‌های جهادی محصول زرشک روستاهای درمیان را جمع‌آوری کردند

مدیر بسیج سازندگی سپاه درمیان گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت، گروه‌های جهادی به روستاهای درمیان اعزام و زرشک آنها را جمع‌اوری کردند.

گروه‌های جهادی محصول زرشک روستاهای درمیان را جمع‌آوری کردند

حسن برزگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت گروه‌های جهادی اقدامات خوبی را برای کمک‌رسانی به هم‌نوعان خود انجام دادند.

وی ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی برای جمع‌آوری محصول زرشک روستاهای درمیان و همچنین اعزام تیم سیار پزشکی برای ویزیت و داروی رایگان از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در دهه ولایت و امامت بود.

مدیر بسیج سازندگی سپاه درمیان از اعزام یک گروه جهادی خواهر به نام پیروان حضرت زینب(س) از روستای دره عباس به روستای نوقند برای جمع‌آوری محصول زرشک خانواده شهدا خبر داد.

برزگر افزود: در این گروه جهادی 15 نفر از خواهران و چهار برادر بسیجی از صبح تا بعدازظهر زرشک دو باغ از باغات زرشک متعلق به خانواده شهدا را جمع‌آوری کردند.

وی تصریح کرد: اعزام تیم پزشکی سیار به روستای سیدان برای ویزیت و توزیع داروی رایگان به مردم روستا و به ویژه سادات در 29 مهرماه جاری صورت گرفت.

اهالی روستاهای سیدان،  کلاته‌نظر و براندود ویزیت رایگان شدند

مدیر بسیج سازندگی سپاه درمیان گفت: در این دوره اجرایی ویزیت رایگان، یک پزشک و چهار دستیار، تعداد 65 نفر را ویزیت کردند که از این تعداد 42 زن و 23 مرد بودند.

برزگر با اشاره به فعالیت‌های دیگر گروه‌های جهادی در دهه امامت و ولایت، یادآور شد: یک تیم پزشکی سیار به روستای کلاته‌نظر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: 64 نفر از اهالی روستا به صورت رایگان توسط این تیم پزشکی ویزیت شده و داروی رایگان بین آنها توزیع شد.

مدیر بسیج سازندگی سپاه درمیان همچنین از اعزام تیم پزشکی سیار به روستای براندود خبر داد و افزود: اهالی روستای براندود و به ویژه سادات روستا ویزیت شدند.

زرشک روستای خان توسط تیم جهادی جمع‌آوری می‌شود

برزگر خاطرنشان کرد: همچنین یک گروه جهادی خواهر به باغات روستای براندود اعزام شده و محصولات زرشک خانواده شهدا را جمع‌آوری کردند.

وی اذعان داشت: با اعزام  یک تیم پزشکی سیار به روستای کلاته‌ملا تعداد 29 خواهر و 21 برادر از اهالی روستا از ویزیت و داروی رایگان برخوردار شدند.

مدیر بسیج سازندگی سپاه درمیان از اعزام یک تیم جهادی برای جمع‌آوری زرشک روستای خان خبر داد و گفت: این تیم 12 نفری که از کارکنان بسیج سازندگی درمیان و حوزه شهید رجایی قهستان هستند امروز برای جمع‌آوری محصول زرشک روستای خان از توابع قهستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/69017/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول