اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه کاشان خبر داد

شرکت 790 نفر در اردوهای جهادی و طرح هجرت کاشان

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه کاشان از مشارکت 790 نفر از اعضای پایگاه‌های بسیج محلات و دانشجویی در اردوهای جهادی و طرح هجرت 3 این شهرستان در تابستان سال جاری خبر داد.

شرکت 790 نفر در اردوهای جهادی و طرح هجرت کاشان

غلامحسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از این تعداد دانش‌آموز و دانشجوی دختر و پسر 380 نفر درطرح اردوهای جهادی و 410 نفر در طرح هجرت 3 شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه 217 نفر روز ساعت در طرح اردوهای جهادی  فعالیت داشتند یادآور شد: طی مدت اجرای طرح هجرت 3 در روستاهای شهرستان کاشان دانش‌آموزان به میزان 400 نفر روز-ساعت فعالیت داشته‌اند.

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه کاشان، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و میز و صندلی مدارس، مرتب کردن کتابخانه‌ها و نقاشی در و دیوار مدارس و همچنین بهسازی و مرمت حیاط مدارس را از جمله فعالیت‌های انجام شده طی مدت برگزاری اردوهای جهادی و هجرت 3 در روستاهای شهرستان کاشان اعلام کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: طی مدت اجرای اردوهای جهادی و هجرت 3 در تابستان امسال در شهرستان کاشان تعداد 70 باب مدرسه در قالب طرح هجرت 3 و در اردوهای جهادی نیز مدارس 14 روستای شهرستان مرمت و بازسازی شده است.

وی افزود: در مجموع در طرح اردوهای جهادی 380 نفر با انجام 217  نفر روز ساعت در 14 روستای محروم شهرستان کاشان فعالیت داشتند.

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه کاشان در ادامه با اشاره به اینکه اردوهای جهادی و هجرت 3 امسال به نام شهید طوقانی مزین شده بود افزود: رفع محرومیت و همگرایی نیروهای جهادی، افزایش روحیه جهادی و نیت الهی از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی و طرح هجرت است.

این مسئول همچنین با بیان اینکه بسیج سازندگی کاشان در اکثر برنامه‌های استانی شرکت داشته و به عنوان سازمان برتر و فعال مطرح بوده اذعان داشت: طی شش ماهه اول سال جاری 2 هزار و 600 نفر از نیروهای بسیج سازندگی در فعالیت‌های قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان کاشان فعالیت داشته‌اند.

انتهای پیام/2406/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول