اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 14 اصفهان خبر داد

کاهش بار ترافیکی منطقه 14اصفهان با احداث خیابان ابوریحان بیرونی

شهردار منطقه 14 اصفهان گفت: احداث خیابان ابوریحان بیرونی در بافت فرسوده انجام شده است و احداث این خیابان تاثیر به ویژه‎ای در کاهش بار ترافیکی منطقه 14 و تسهیل در رفت و آمد غرب و شرق اصفهان دارد.

کاهش بار ترافیکی منطقه 14اصفهان با احداث خیابان ابوریحان بیرونی

محمدباقر کلاهدوزان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خیابان ابوریحان بیرونی حدفاصل خیابان‎های آل‎بویه و بعثت به طول 900 متر در سه مرحله اجرایی شد.

وی ادامه داد: خیابان ابوریحان بزرگترین شریان شرقی-غربی اصفهان محسوب می‎شود، چراکه شهروندان می‎توانند به صورت مستقیم از خیابان بعثت به سمت خیابان امام خمینی حرکت کنند.

شهردار منطقه 14 اصفهان تصریح کرد: احداث خیابان ابوریحان بیرونی در بافت فرسوده انجام شده است، احداث این خیابان تاثیر ویژه‎ای در کاهش بار ترافیکی این منطقه و تسهیل در رفت و آمد غرب و شرق اصفهان دارد.

وی با اشاره به خیابان دارک نیز اضافه کرد: با توجه به بافت متراکم و فرسوده خیابان دارک، پیاده‌روسازی این محدوده تردد را برای عابران پیاده با مشکل مواجه کرده است.

کلاهدوزان تاکید کرد: ساماندهی و پیاده‌روسازی خیابان دارک که در برخی از مسیر فاقد پیاده‌رو بود در دستور کار شهرداری منطقه 14 قرار گرفته است.

وی افزود: احداث پیاده‌رو خیابان دارک در هر دو طرف خیابان در عرض دو مترمربع در دست اجرا بوده و تاکنون حدود 65درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/63021/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول