اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

مرحوم معافی معتقد به حفظ کرامت انسان بود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه معافی از دوستان ارزشمندم بود، گفت: صداقت در گفتار و رفتار داشت و بسیار واقع‌گرا و معتقد به حفظ کرامت انسان بود.

مرحوم معافی معتقد به حفظ کرامت انسان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران، به عنوان نماینده رسانه‌های استان، با گروه تجاری اقتصادی مازندران به روسیه سفر کرده بود.

به مناسبت چهلمین روز از درگذشت جابر معافی، به سراغ مدیر عامل شرکت شهرک‌های  صنعتی مازندران رفتیم تا خاطراتی از آن سفر را بیان کند.

عباسعلی وفایی‌نژاد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: با مرحوم معافی خیلی رفیق بودم.

وی با اشاره به اینکه معافی در آن سفر برای پوشش خبری با ما همراه بود، افزود: با توجه به اهمیت موضوع توسعه روابط تجاری، جابر معافی به عنوان نماینده رسانه‌های مازندران ما را همراهی کرد.

وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه از ویژگی‌های خوب مرحوم معافی این بود که اخبار نشست‌ها و جلسات، بلافاصله بر روی خروجی قرار می‌داد، اذعان داشت: این مسئله برای ما بسیار اهمیت داشت و گاهی در حین برگزاری جلسات هم خبر بر روی خروجی بود و معافی کار را به ساعتی دیگر موکول نمی‌کرد.

وی افزود: در آن سفر شبی جلسه‌ای با فعالان اقتصادی داشتیم و صبح که با دوستانم در ایران تماس داشتم، از اخبار نشست مطلع بودند و معافی کار را برای فردا نگذاشته بود.

این مسئول با بیان اینکه معافی از دوستان ارزشمندم بود، گفت: صداقت در گفتار و رفتار داشت و بسیار واقع‌گرا و معتقد به حفظ کرامت انسان بود.

وی با اشاره به اینکه درگذشت جابر معافی، غم سنگینی را بر سینه ما گذاشت، یادآور شد: معافی بسیار دوست‌داشتنی، مهربان و عزیز بود.

وفایی‌نژاد با بیان اینکه امیدوارم همه بتوانیم ادامه دهنده آن عزیز سفرکرده باشیم، گفت: تقدیر برای معافی چنین رقم خورد که ما را تنها بگذارد.

به گزارش فارس، مراسم چهلمین روز از درگذشت جابر معافی، فردا نهم آبان ماه بر سر مزار او در روستای اناردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86007/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول