اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

50 درصد پرونده‌های کارگروه زیربنایی مربوط به کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 50 درصد پرونده‌های بررسی شده در کارگروه زیربنایی و شهرسازی مربوط به بخش کشاورزی است.

50 درصد پرونده‌های کارگروه زیربنایی مربوط به کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‌پور بعد از ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: این کارگروه برای تغییر کاربری محورهای موجود در طرح‌های جامع و تفصیلی پیش‌بینی شده می‌تواند تصمیم‌گیری کند.

وی با اشاره به اینکه تغییر کاربری در حوزه کشاورزی ممنوع است، بیان داشت: طبق تبصره چهار فعالیت‌های مرتبط با بخش کشاورزی شامل مرغداری، گاوداری، پرورش ماهی و...تغییر کاربری محسوب نمی‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته با توجه به شرایط کسب و کار موجود کشورمان در رتبه 146 از بین 170 کشور دنیا قرار دارد، گفت: این جایگاه نسبت به سال 90 یک پله عقب رفته است.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 50 درصد پرونده‌های بررسی شده در کارگروه زیربنایی و شهرسازی مربوط به بخش کشاورزی است، اظهار داشت: هم‌اکنون تعداد این پرونده‌ها کاهش یافته است.

نهاوندی‌پور با بیان اینکه اجرای تعدادی از پرونده‌ها به دلایل مختلف در کارگروه متوقف می‌شود، افزود: برای کم شدن فاصله اجرای پرونده‌های مصوب شده کارگروه تلاش کند از همه دستگاه‌های مرتبط استعلام کند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات پس از تصویب تعدادی از پرونده‌ صاحبان آنها و ارباب رجوع منصرف می‌شود و یا تا زمان اجرای این پرونده‌ها هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان یکی از مشکلات موجود در این حوزه را طولانی بودن تولید و درخواست واگذاری دانست و خاطرنشان کرد: اگر فاصله این واگذاری‌ها کم شود سازمان جهاد کشاورزی می‌تواند طبق ضوابط و مقررات استعلام کند.

انتهای پیام/73008/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول