اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

دوبانده شدن 37 کیلومتر از جاده ترانزیتی دیهوک - راور تا ماه آینده

مدیر‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: جاده ترانزیتی دیهوک - راور یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان است که تا ماه آینده 37 کیلومتر از این مسیر دوبانده می‌شود.

دوبانده شدن 37 کیلومتر از جاده ترانزیتی دیهوک - راور تا ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مسعود مالکی در شورای اداری دیهوک اظهار داشت: جاده ترانزیتی دیهوک راور به طول 209 کیلومتر یکی از پرترددترین و پرحادثه‌ترین نقاط استان است.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات باند دوم این مسیر، شش پروژه با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

مدیر‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: دیهوک به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا از بندرعباس به کشورهای آسیای میانه و استان‌های مرکزی به مرز افغانستان موقعیت ویژه‌ای دارد.

مالکی از دوبانده شدن جاده ترانزیتی دیهوک - راور خبر داد و افزود: جاده ترانزیتی دیهوک- راور یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان است که تا ماه آینده 37 کیلومتر از این مسیر دوبانده می‌شود.

وی یادآور شد: 380 کیلومتر از جاده‌های اصلی استان در این بخش واقع است و برای رفع نقاط پرحادثه و همچنین دوبانده شدن بیشتر مسیرها اقدامات مناسبی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اضافه کرد: در مسیرهای دیگر عملیات شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی نقاط پرحادثه و بهسازی مسیر در حال اجرا است تا با اتمام این طرح‌ها حوادث جاده‌ای نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/69017/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول