اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار نهبندان:

خانه و مدرسه 2 نهاد مهم تربیتی در رشد دانش‌آموزان است

فرماندار نهبندان گفت: خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم و در صدر عوامل تاثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه است.

خانه و مدرسه 2 نهاد مهم تربیتی در رشد دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی در گردهمایی اولیاء و مربیان دبیرستان فرزانگان نهبندان اظهار داشت: تعلیم و تربیت امری همگانی است.

وی ادامه داد: خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم و در صدر عوامل تاثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه است.

فرماندار نهبندان گفت: مهم‌ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و هم‌سویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.

عظیمی هدف از برگزاری این‌گونه مراسم را افزایش آگاهی بین اولیاء و مربیان عنوان کرد و افزود: هر یک از دو کانون خانه و مدرسه، به تنهایی امکان عمل موفقیت‌آمیز نخواهد داشت و باید به عنوان یک مرکز و یک نهاد تعلیماتی و تربیتی تلقی شوند.

وی اذعان داشت: مجموعه سیاست و برنامه‌هایی که آموزش و پرورش طراحی و به اجرا درمی آورد، در این دو کانون براساس یک سیاست، یک بینش و یک هدف دنبال شود.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: ارتباط مستمر و سازنده بین اولیاء و مربیان در ارتقاء سطح آموزش کشور نقش به‌سزایی دارد.

عظیمی  بر ارتباط مستمر اولیاء با مدارس تاکید کرد و افزود: هدف همه ما رساندن فرزندان به نقطه کمال، رشد و تعالی است که اولیاء می‌توانند با برقراری ارتباط مستمر با مدارس از تجربیات مدیران و مربیان بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/69017/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول