اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب گاز‌سوز قم:

شهاب گاز‌سوز قم در 2 مسابقه لیگ نوجوانان کشور پیروز شد

سرپرست تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب گاز‌سوز قم از پیروزی تیمش در دو دیدار حساس مسابقات لیگ جوانه‌های کشور مقابل رقبای خود از سمنان و قرچک خبر داد.

شهاب گاز‌سوز قم در 2 مسابقه لیگ نوجوانان کشور پیروز شد

ابوالقاسم پایدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ جوانه در حالی ادامه یافت که با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون کاراته، این رقابت‌ها در شش گروه شش تیمی از سراسر کشور به انجام می‌رسد.

وی افزود: در هفته آغازین از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ جوانه کاراته باشگاه‌های کشور چند مسابقه حساس برگزار شد که طی آن تیم کاراته صنایع شهاب گاز‌سوز قم در جدال با تیم‌های سمنانی و قرچکی به دو پیروزی با ارزش دست پیدا کرد.

سرپرست تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب گاز‌سوز قم ادامه داد: در این هفته از رقابت‌ها در گروه ششم مرحله مقدماتی تیم کاراته صنایع شهاب گاز‌سوز قم در جدال اول با تیم هیئت کاراته سمنان و همچنین با تیم هیئت کاراته قرچک به دو پیروزی رسید تا موقعیت خود را برای صعود بهتر کند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان آماده تیم صنایع شهاب گاز سوز قم در دیدار اول برابر تیم کاراته هیئت سمنان موفق به شکست این تیم با نتیجه جالب توجه 28 بر صفر شدند، ضمن اینکه کاراته‌کاهای تیم صنایع شهاب گاز‌سوز قم در دومین دیدار از سد تیم هیئت کاراته قرچک نیز با همین نتیجه گذشتند.

پایدار عنوان داشت: رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره در حالی در قالب دیدارهای رفت و برگشت به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و به نمایندگی از قم که همواره از استان‌های کاراته‌خیز کشور بوده، چهار تیم مدعی در این دوره از مسابقات برای کسب موفقیت تلاش می‌کنند.

وی یاد آور شد: امسال تیم‌های کاراته شهید احمدلو، شهید بیطرفان، تجهیزات رزمی سامکو و صنایع شهاب گاز‌سوز چهار نماینده قم در رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور حضور دارند و همگی با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کاراته قم در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

سرپرست تیم صنایع شهاب گاز سوز قم افزود: در مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ نوجوانان کاراته کشور، تیم شهید بیطرفان قم در گروه دوم جای دارد، تیم تجهیزات رزمی سامکو در گروه چهارم با حریفان رقابت می‌کند، تیم شهید احمدلو در گروه پنجم قرار گرفته است و تیم صنایع شهاب گازسوز قم در گروه ششم مقابل رقبای خود صف آرایی می‌کند.

وی ابراز داشت: شیوه برگزاری فصل جاری پیکارهای لیگ رده سنی جوانان کاراته کشور نیز به این شکل است که تیم‌ها در مرحله اول به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان این مرحله دو تیم از هر گروه به مرحله بعد می‌روند.

پایدار اظهار داشت: هفته اول از دور برگشت لیگ جوانه درگروه‌های دوم تا ششم در حالی پیگیری شد که تیم‌های سلیمی رشت، شهرداری سیرجان، هیئت کاراته البرز، شهرداری اراک و شهاب گازسوز به عنوان صدرنشینان این گروه‌ها معرفی شدند.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول