اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدلو در گفت‌وگو با فارس:

2 پیروزی از دستمان پرید / همچنان مدعی هستیم

مربی باشگاه کاراته شهید احمدلو استان قم گفت: در دیدار با تیم‌های شهرداری اراک و تولید برق هرمزگان 2 پیروزی ارزشمند از دستمان پرید.

2 پیروزی از دستمان پرید / همچنان مدعی هستیم

مسعود احمدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: خوشبختانه در هفته اول از دور برگشت لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور، نفرات تیم ما بازی‌های خوب و درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و ما باید در هر چهار مسابقه خود پیروز می‌شدیم.

وی با بیان این‌که از عملکرد تک تک نفرات تیمش راضی است، عنوان کرد: در هفته اول از دور برگشت مسابقات قهرمانی لیگ جوانه‌های کشور با آمادگی خوبی به مصاف حریفان رفتیم و اگر کمی باهوش بودیم می‌توانستیم تمام حریفان خود را مغلوب کنیم.

مربی باشگاه کاراته شهید احمدلو استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، دیدارهای هفته اول از دور برگشت مسابقات فصل جاری قهرمانی لیگ جوانه‌های کشور در سالن کبکانیان تهران با حضور مدعیان پیگیری شد و تیم ما در 2 دیدار از سد حریفان گذشت و در 2 مسابقه نیز با بدشانسی از پیروزی مقابل رقبا محروم شد.

وی یادآور شد: تیم کاراته شهید احمدلو که در نخستین بازی خود در هفته اول دور برگشت برابر تیم کاراته شهرداری اراک به میدان رفت و در حالی که ما می‌توانستیم در این دیدار نتیجه خوبی کسب کنیم اما این مسابقه سرانجام به برتری 18 بر هشت به سود تیم حریف انجامید.

احمدلو ادامه داد: با این حال بازیکنان ما اعتماد به نفس خود را از دست ندادند و در دومین دیدار در جدال با تیم باشگاه شریعتی گوجوریو سی واکای موفق به کسب برتری قاطع 21 بر پنج شدیم تا اعضای باشگاه شهید احمدلو در این دیدار حساس شایستگی‌های خود را اثبات کنند.

وی عنوان کرد: در هفته اول از دور برگشت لیگ نوجوانان کاراته کشور تیم کاراته شهید احمدلو قم در مقابل تیم تولید برق هرمزگان که یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است بازی جانانه‌ای را به نمایش گذاشت اما باز هم بدشانس بودیم که با حساب 16 بر 12 این بازی را واگذار کردیم.

احمدلو اظهار داشت:‌ با این حال در دیدار چهارم که یکی از مهمترین مسابقات این هفته بود مقابل تیم هیئت کاراته همدان به برتری 28 بر صفر رسیدیم تا با احتساب نتایجی که در سایر دیدارها رقم خورد امیدوار به صعود به مرحله نهایی رقابت‌های این فصل باقی بمانیم.

گفتنی است، امسال تیم‌های کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های شهید علی احمدلو، تجهیزات رزمی سامکوه (انقلاب قم)، شهاب گازسوز (پولاد قم) و شهید بیطرفان نمایندگان استان قم در لیگ جوانه‌ کاراته باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول