اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اول دور برگشت رقم خورد

تداوم پیروزی‌های سامکوه قم در لیگ نوجوانان کاراته کشور

پیروزی‌های کاراته‌کاهای عضو تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم برابر حریفان خود در لیگ نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور ادامه یافت.

تداوم پیروزی‌های سامکوه قم در لیگ نوجوانان کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نوجوانان آینده‌دار باشگاه کاراته تجهیزات رزمی سامکوه قم در هفته اول از دور برگشت مسابقات فصل جاری پیکارهای قهرمانی لیگ جوانه‌ها کاراته پسران کشور برابر حریفان خود موفق به کسب دو پیروزی با ارزش شدند.

نوجوانان خوش آتیه باشگاه کاراته انقلاب قم که عضو تیم تجهیزات رزمی سامکوه در لیگ جوانه‌های کاراته کشور هستند، این هفته با آمادگی کامل برابر حریفان قرار گرفته و موفق شدند برابر حریفان قدرتمند خود دو پیروزی به دست بیاورند و موقعیت خود را برای صعود بهتر کنند.

کاراته‌کاهای باشگاه تجهیزات رزمی سامکوه قم در دیدارهای این هفته مقابل نمایندگان کاراته استان البرز و همچنین شهرستان ساوه به میدان رفتند که در یکی از بازی‌ها به سختی و در دیگر مسابقه به راحتی به برتری رسیدند تا بدین ترتیب شانس راهیابی به مرحله بعد را داشته باشند.

این در حالی است که تا این هفته از پیکارهای کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور، نوجوانان باشگاه کاراته تجهیزات رزمی سامکوه در حال حاضر در مکان خوبی در جدول رده‌بندی لیگ جوانه‌ها قرار گرفته‌اند و یکی از امیدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌روند.

هفته اول از دور برگشت پیکارهای قهرمانی لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید که طی آن جوانان باشگاه کاراته تجهیزات رزمی سامکوه قم موفق شدند در مبارزه نخست مقابل تیم هیئت کاراته استان البرز با نتیجه 13 بر 12 به پیروزی برسند.

کسب این پیروزی روحیه کاراته‌کاهای قمی را دو چندان کرد تا آنها در دیدار بعدی نیز با قدرت و انگیزه بیشتر برابر رقبای خود قرار بگیرند، بر همین اساس تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم در دیدار دوم نیز تیم کاراته شهرداری ساوه را با نتیجه بسیار خوب 26 بر یک از پیش رو برداشت.

این در شرایطی است که امسال در رقابت‌های قهرمانی لیگ جوانه‌ها و آینده‌سازان باشگاه‌های کشور به غیر از باشگاه کاراته انقلاب قم، باشگاه‌های شهاب گازسوز، شهید بیطرفان و شهید احمدلو نیز به نمایندگی از کاراته استان قم با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

البته رقبای تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم نیز در این هفته مقابل حریفان خود به نتایج خوبی دست یافتند به طوری که تیم کاراته شهرداری ساوه به غیر از باختی که مقابل نماینده قم متحمل شد توانست در دیگر بازی خود با حساب 15 بر 11 تیم هیئت کاراته قزوین را مغلوب کند.

همچنین هیئت کاراته اسلامشهر با حساب 28 بر صفر از سد باشگاه مقدم گذشت ولی در دیگر دیدار خود در جدال با تیم کاراته هیئت البرز با نتیجه 23 بر چهار باخت تا البرزی‌ها با توجه به برتری قاطع 28 بر صفر مقابل باشگاه مقدم شانس صعود داشته باشند.

انتهای پیام/78002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول