اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:

جهاد کشاورزی هرمزگان در تولید محصول سالم مقام نخست کشور را دارد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: این سازمان در تولید محصول سالم در سال زراعی 92 - 91 مقام نخست کشور را کسب کرده است.

جهاد کشاورزی هرمزگان در تولید محصول سالم مقام نخست کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، پرویز ترابی‌زاده در این رابطه اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به علت تولید محصولات سبزی و صیفی در استان که مصرف تازه‌خوری دارند، تولید محصول سالم را در اولویت کاری خود قرار داده و به مدت سه سال است که با جدیت خاصی به دنبال تولید محصول سالم بوده به طوری‌که در سال زراعی 92 - 91 مقام نخست کشور را کسب کرده است.

وی افزود: بهره‌گیری از روش‌های مناسب مبارزه می‌تواند گام موثری در تولید محصول سالم باشد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: به همین دلیل مدیریت تلفیقی کنترل آفات جزو دستور کار مدیریت حفظ نباتات قرار گرفت که بر پایه روش‌های غیر شیمیایی و بیولوژیک استوار است.

ترابی‌زاده اضافه کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های لازم برای تولید محصول سالم در استان فراهم شده است که از این زیرساخت‌ها می‌توان به کلینیک‌های گیاه‌پزشکی، تولیدکنندگان حشرات مفید (دشمنان طبیعی آفات)، شرکت‌های دفع آفات و تعاونی‌های تولید محصول سالم اشاره نمود که در هدایت کشاورزان نقش بسزایی ایفا می‌نماید.

مدیر حفظ نباتات ادامه داد: کشاورزانی که راغب به تولید محصول سالم هستند می‌توانند با عضویت در تعاونی‌های تولید محصول سالم و با بهره‌گیری از مزایای این تعاونی‌ها و کلینیک‌های گیاه‌پزشکی نسبت به تولید محصول سالم اقدام نمایند.

انتهای پیام/2310/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول