اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی:

ناوگان بخش زراعی کشاورزی کشور صاحب پلاک می‌شوند

رئیس اداره امور فن‌آوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از شماره‌گذاری ناوگان بخش زراعی استان، شامل تراکتور، کمباین و سایر ماشین‌های خودگردان در سراسر کشور خبر داد.

ناوگان بخش زراعی کشاورزی کشور صاحب پلاک می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد زینالی‌مهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع شماره‌گذاری ماشین‌های خودگردان بخش کشاورزی، بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده توسط وزارت جهاد کشاورزی با نیروی انتظامی، همزمان با سراسر کشور شماره‌گذاری ناوگان زراعی فاقد پلاک در این استان هم آغاز خواهد شد.

وی افزود: این امر با هدف هویت‌بخشی و شناسنامه‌دار کردن ماشین‌های بخش کشاورزی برای سنددار شدن، بیمه اعتباری به شرط تملیک و توثیق، تخصیص سهمیه و کارت سوخت، نظارت و مدیریت بر پرداخت تسهیلات، حل و فصل بهنگام مسائل حقوقی ناشی از تصادفات و ساماندهی آماری انجام می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این امر در راستای اجرای تبصره یک ماده 36 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب مجلس شورای اسلامی به مرحله اجرا در می‌آید.

رئیس اداره امور فن‌آوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان اضافه کرد: به محض ابلاغ آیین‌نامه اجرایی به پلیس راهنمایی رانندگی ناجا در آذربایجان‌شرقی، صاحبان ناوگان بخش زراعی استان، شامل تراکتور، کمباین و سایر ماشین‌های خودگردان خواهند توانست با مراجعه به مراکز شماره‌گذاری نسبت به شماره کردن ناوگان فاقد پلاک انتظامی، علاوه بر حل مشکلات قابل بروز، سازمان را در انجام بهتر حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی یاری کنند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول