اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

13 آبان پشتوانه دیپلماسی ما است

فرماندار بافت گفت: بزرگداشت 13 آبان از وظایف ماست که باید از این فرصت ارزشی پاسداری کنیم، زیرا این مراسم پشتوانه دیپلماسی ما است.

13 آبان پشتوانه دیپلماسی ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز صبح امروز در جلسه هماهنگی تجمع 13 آبان اظهار داشت: امام امت در خاطره‌هایشان بیان کردند که شاه آمده و به امام گفته که هر چه می‌خواهی بد من را بگو اما به آمریکا چیزی نگو و علت تبعید امام به ترکیه این بود که ایشان فرمودند «تمام مشکلات ایران زیر سر آمریکاست».

وی افزود: ملت ایران مگر می‌تواند، سرنگونی هواپیمای مسافربری، دخالت صریح آمریکا در جنگ، تحقیر ایرانیان با قانون کاپیتولاسیون، کودتای 28 مرداد، ترور بزرگان سیاسی و علمی و ... و تمام ظلم و ستمی که به ملت شده است را از یاد ببرد.

فرماندار بافت تصریح کرد: حتی اخیراً آمریکا یک میلیارد دلار به منافقان کمک بلاعوض کرده است.

بهروز با اشاره به اینکه نرمش قهرمانانه یک تاکتیک است و ما باید عزت، حکمت و صلابت را با هم داشته باشیم، گفت: بزرگداشت 13 آبان از وظایف ماست که باید از این فرصت ارزشی پاسداری کنیم، زیرا مراسم ملی و مذهبی پشتوانه دیپلماسی ما هستند.

وی بیان کرد: نرمش قهرمانانه یک تاکتیک است و برخی بدون علم تعبیر درستی از آن نشان نمی‌دهند در صدر اسلام پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در زمان جنگ با کفار با آنها مذاکره می‌کرد،اما از اصول هیچ‌گاه پایین نمی‌آمد، ما باید عزت، حکمت و صلابت را با هم داشته باشیم.

رئیس آموزش و پرورش بافت گفت: دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشتند و 6 هزار و 500 شهید دانش‌آموز و 5 هزار معلم شهید برای یک کشور و قشر فرهنگی و آموزشی یک مملکت کم نیست.

رضا محمدهاشمی ابراز داشت: اگر ما کارمان را که دفاع از ارزش‌هاست، انجام ندهیم، کم‌کم این ارزش‌ها کمرنگ شده و روزنامه‌ای در کشور غدیر خم را زیر سئوال می‌برد و این برای ما ننگ است.

وی افزود: دانش‌آموزان شهید ما تعلق دنیایی نداشتند، پاک بودند و شهادت آنها بسیار زیبا بود.

انتهای پیام/80024/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول