اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران عنوان کرد

حساسیت ویژه 13 آبان امسال در مجامع بین‌المللی/ مرگ بر آمریکا، شعار محوری 13 آبان

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران با بیان این که 13 آبان امسال از حساسیت خاصی در مجامع بین‌المللی برخوردار است گفت: شعار مرگ بر امریکا سیاسی نیست بلکه اعتقادی است.

حساسیت ویژه 13 آبان امسال در مجامع بین‌المللی/ مرگ بر آمریکا، شعار محوری 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس حسین‌زاده بعدازظهر امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی، زنگ استکبارستیزی در مدارس استان نواخته می‌شود.

وی با بیان این که 13 آبان امسال از حساسیت خاصی در مجامع بین‌المللی برخوردار است، گفت: با توجه به شرایط ویژه و مذاکره با امریکا، عده‌ای در تفسیر فرمایشات رهبری که نرمش قهرمانانه را عنوان کردند، می‌گویند که نباید شعار مرگ بر امریکا را سر دهیم.

حسین‌زاده افزود: شعار مرگ بر امریکا مربوط به الان نیست بلکه این شعار مربوط به قبل از انقلاب است، زمانی که دست‌های امریکا در کودتا، واقعه طبس و...مشخص شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران با بیان اینکه شعار مرگ بر امریکا شعار ایران نیست بلکه شعار جهانی است، اظهار داشت: امسال همه مسئولان به این اتفاق نظر رسیده‌اند که شعار مرگ بر امریکا، شعار محوری 13 آبان است.

این مسئول تاکید کرد: 13 آبان، روز استکبارستیزی است.

حسین‌زاده با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب، گفت: با توجه به تبلیغات مسموم در مورد سفرهای راهیان نور، شرایط اعزام بسیار مطلوب است.

وی افزود: تعداد دانش‌آموزان مد نظر ما نیست بلکه هر تعداد متقاضی داشته باشیم اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران با اشاره به زیر پوشش بودن 152 هزار دانش‌آموز در بسیج دانش‌آموزی، گفت: 47 هزار دانش‌آموز در قالب بسیج فعال و حلقه صالحین ساماندهی شدند.

این مسئول افزود: دو هزار و 500 دانش‌آموز زیر پوشش خدمات علمی آموزشی هستند.

حسین‌زاده با اشاره به برگزاری 52 عنوان برنامه در این هفته، یادآور شد: آیین صبحگاه مشترک ایثار و شجاعت در سطح مدارس استان، برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز، مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی استان از برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت در نماز جمعه و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع"مرگ بر امریکا" در طول مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

به گزارش فارس، هفتم لغایت 13 آبان ماه هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/86018/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول