اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسین (ع):

13 آبان امسال باز هم فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم

فرمانده سپاه امام حسین(ع) گفت: 13 آبان امسال باز هم فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم.

13 آبان امسال باز هم فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا باهک ظهر امروز در نشست خبری یادواره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز شهادت شهید فهمیده برگزاری این یادواره ملی با تلاش دستگاههای مختلف استان البرز و سپاه این استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف از برگزاری یادواره فوق، تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای دانش‌آموز به نسل امروز است.

وی افزود: برنامه‌های این یادواره از امروز 6 آبان‌ماه جاری آغاز شده و نخستین برنامه ما اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنگی است.

وی ادامه داد که اصلی‌ترین برنامه در روز هشتم آبان ماه جاری همزمان با سالروز شهادت شهید فهمیده است که مراسم ویژه‌ای با سخنرانی دکتر حداد عادل نماینده محترم تهران در مجلس و تجلیل از هشت دانش‌آموز نخبه بسیجی استان برگزار می‌شود.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: همچنین در این روز برنامه ویژه‌ای در مدرسه شهید فهمیده محل تحصیل این شهید بزرگوار با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

باهک ادامه داد: برگزاری همایش هیئت‌های رزمندگان استان در تاریخ 9 آبان و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی ویژه در 10 آبان از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

باهک تصریح کرد: در روز 10 آبان 1000 نفر از دانش‌آموزان بسیجی استان به ارتفاعات نورالشهداء صعود کرده و هرکدام از آنها با نام یک شهید در این برنامه حضور می‌یابند ضمن اینکه مسابقات دوچرخه سواری نیز در ناحیه‌های مختلف سپاه و در هر برنامه 200 دانش‌آموز حضور دارند که آنها نیز هرکدام با نام مقدس یک شهید در مسابقات دوچرخه سواری شرکت می‌کنند.

باهر در پاسخ به سوالی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در روز 10 آبان امسال و در مراسم راه‌پیمایی شعار مرگ بر آمریکا سرداده خواهد شد، گفت: در این روز ویژه‌ برنامه‌ای در شهرستان کرج برگزار می‌شود که مردم ولایی و شهید پرور استان با راهپیمایی از میدان توحید تا مصلی کرج برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار را برگزار و پرقدرت‌تر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا باید حفظ شود، گفت: امام خمینی فرمودند تا آمریکا آدم نشود و دست از ظلم برندارد، مبارزه ما با آنها ادامه خواهد داشت و امروز نه سران آمریکا آدم شده‌اند و نه دست از ظلم کشیده‌اند پس ملت ایران با قدرت‌تر از گذشته شعار مرگ بر آمریکا را در روز 13 آبان سر خواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه کرج در واکنش به این گفته خبرنگار که آیا مرگ بر آمریکا گفتن با دیپلماسی و سیاست خارجی ایران در تضاد نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب و مسئولان ارشد کشور از جمله رئیس جمهور به راه شهدا اعتقاد داشته و در این مسیر حرکت می‌کنند و مردم ما نباید نگران این باشند که جمهوری اسلامی خدای ناکرده از مواضع خود کوتاه خواهد آمد.

باهک در پایان تاکید کرد: وضعیت ایران و جهان اسلام در مبارزه با استکبار تفاوتی نکرده و راه شهدا توسط نسل امروز ایران با قدرت‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت و جهانیان روز 13 آبان خواهند دید که این مردم چگونه از ولایت و آرمانهای انقلاب حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول