اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اردستان:

13 آبان، معیار تشخیص حق از باطل است

فرماندار شهرستان اردستان گفت: روز 13 آبان، معیار تشخیص حق از باطل است و مردم ایران با تمام قدرت در راهپیمایی حاضر می‌شوند و پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی می‌دهند.

13 آبان، معیار تشخیص حق از باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، بهرام خواجه سعیدی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان با اشاره به اینکه دانشجویان در روز 13 آبان 1358 با تسخیر سفارت آمریکا، اقتدار ملت ایران و آگاهی دانشجویان را نشان دادند، اظهار کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان باید با اتحاد و همدلی وارد عرصه شوند.

وی حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان را نشان‌دهنده بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم دانست و اضافه کرد: مردم با دلگرمی و سر دادن شعار‌های کوبنده در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه 13 آبان برگ زرینی در نظام اسلامی ایران و روز مبارزه با استکبار جهانی است، تصریح کرد: آمریکا بدون در نظر گرفتن منافع خود به هیچ شخصی لبخند نمی‌زند و انتقال وقایع گذشته در آن زمان به نسل کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به وجود 72 شهید دانش‌آموز در شهرستان اردستان اشاره کرد و ادامه داد: در 13 آبان سه واقعه بسیار مهم رخ داده که نباید به سادگی از کنار این وقایع گذشت و این وقایع باید برای نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول