اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان خواستار شد

برگزاری هرچه پرشورتر مراسم 13 آبان در همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خواستار برگزاری هرچه پرشور‌تر مراسم 13 آبان در همدان شد.

برگزاری هرچه پرشورتر مراسم 13 آبان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدحسن فاضلیان پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‎ریزی بزرگداشت 13 آبان اظهار داشت: روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی دستوارت خدای متعال و ائمه معصومین (ع) را سرلوحه کاری نظام اسلامی خواند و ادامه داد: در این جریانات باید همزمان و هم‌گام با رهبر باشیم و در مسیر رهبری حرکت کنیم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به سخن امام علی (ع) که فرمودند «دشمن را هیچ گاه ضعیف نشمارید هرچند در موضع عجز و ناتوانی» بیان داشت: سخنان رئیس جمهور آمریکا نشان از عجز و ناتوانی در عین حیله‌گری و مکاری دارد.

وی ادامه داد: سیاست شورای هماهنگی این است که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به مراتب محکم‌تر و قوی‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

فاضلیان ابراز کرد: در این روز همه مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان، همه کمیته‌ها و نهادها باید حضوری پررنگ و با شور و شوق داشته باشند.

وی در این جلسه دانش‌آموزان و دانشجویان را یکی از ارکان‌ اصلی این تجمع دانست و تصریح کرد:  امیدواریم امسال شاهد حضور پررنگ‌تر دانشجویان و دانش‌آموزان باشیم.

در این جلسه قرار شد فرمانداری همدان در خصوص تامین امنیت مراسم، تأمین جایگاه ویژه مراسم، استقرار خودروها آمبولانس و آتش‌نشانی، حضور روسای اداره به همراه پرسنل در مراسم اقدام کند و اداره تبلیغات اسلامی در خصوص هماهنگی با روحانی مستقر در 85 روستای بزرگ استان برای تبیین موضوع 13 آبان در مدارس و مساجد و برگزاری مراسم راهپیمایی در روستا اقدام کند.

سپاه انصارالحسین استان همدان ارسال پیامک، فعال کردن فضای مجازی، انجام تبلیغات محیطی و فراخوانی دانش‌آموزان را بر عهده گرفت و شهرداری همدان در خصوص فضاسازی و تزیین سطح شهر با نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی و بنرها و... اقدام خواهد کرد.

نماینده آموزش و پرورش در خصوص حضور 5 هزار دانش‌آموز در این روز برنامه‌های خود را اعلام کرد و قرار شد اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در خصوص چاپ و توزیع نرم‌افزار انقلاب با موضوع سخنرانی حضرت امام (ع) در خصوص بصیرت، برگزاری مسابقات مختلف و ... اقدام کند.

در پایان جلسه مقرر شد مراسم روز 13 آبان از ساعت 9:30 تا 11 با تلاوت قرآن مجید آغاز شود و مراسم با سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، مداحی حماسی، قرائت بیانیه دانشجویی و دانش‌آموزی ادامه پیدا کند و در پایان مراسم قطعنامه سراسری خوانده شود.

انتهای پیام/89029/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول