اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی زرند خبر داد

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهر و روستاهای زرند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زرند گفت: راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز در سراسر شهرها و روستاهای شهرستان زرند برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهر و روستاهای زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، محمدرضا نخعی صبح امروز در نخستین جلسه بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان این شهرستان اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان یادآور سه رخداد مهم و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که هرگز فراموش نمی‌شود و باید با برنامه‌ریزی چهره واقعی آمریکا به دانش‌آموزان شناسانده شود.

وی هدف بزرگداشت این روز بزرگ را انتقال فرهنگ مبارزه به نسل‌های بعدی بیان کرد و افزود: نسل جوان ما باید بداند که نقش آمریکا و استکبار جهانی در قبل از انقلاب اسلامی و حین انقلاب چه بوده و اینکه امروز به کجا رسیدیم که درک آن احتیاج به بصیرت‌افزایی دارد.

نخعی اظهار داشت: امسال انتظار داریم روز جهانی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز در سراسر شهرها و روستاهای شهرستان زرند و مناطق ریحان‌شهر، خانوک و یزدان‌شهر طنین‌انداز شود.

حمید نورالدینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز از آمادگی دانش‌آموزان زرندی برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان خبر داد و یادآور شد: اجرای سرود توسط دانش‌آموزان، مسابقه آدمک‌سازی شیاطین بزرگ آمریکا و صهیونیسم، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و غبارروبی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت روز 13 آبان برگزار می‌شود.

عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرند نیز تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) را به عنوان یک موضوع بسیار مهم دانست و خواستار انتقال وقایع این روز به نسل جوان شد.

انتهای پیام/80022/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول