اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

13 آبان روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است/ سرود 57 نفری در مهدیشهر اجرا می‏شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدیشهر با اشاره به اینکه 13 آبان روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی این روز سندی برای اقتدار نظام بوده است.

13 آبان روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است/ سرود 57 نفری در مهدیشهر اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدیشهر، حمیدرضا پارسا امروز افزود: سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است؛ تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358، سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل ‎دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند و هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامیده می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر با تأکید بر ویژگی استکبارستیزی ملت ایران در دوره‎های مختلف تاریخی به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران مقابل مستکبران جهان است.

پارسا عنوان کرد: 13 آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یادآور رشادت‎ها و جان‎باختگی دانشجویان و دانش‎آموزانی است که با پیروی از ولایت هیمنه استکبار و قدرت پوشالی آنان را در هم شکستند و برای همیشه نظام اسلامی را مقابل توطئه‎های دشمنان بیمه کردند.

وی اظهار داشت: در روز 13 آبان که به تعبیر امام راحل (ره) انقلاب دوم نام گرفت، دست جاسوسان و ایادی استکبار از این مرز و بوم کوتاه شد و فریاد ضد استبدادی و استعمارستیزی ملت ایران سر داده شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدیشهر با اشاره به نام‎گذاری این روز تحت عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: با توجه به شرایط و موقعیت کشور لزوم حضور گسترده مردم در گرامیداشت این روز بیش از پیش احساس می‎شود.

وی افزود: مراسم یوم‌الله 13 آبان امسال بسیار متفاوت و پرشورتر از سال‌های گذشته در شهرستان مهدیشهر برگزار می‌شود و ملت بیدار، هوشیار و شجاع ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‎مدار شهرستان مهدیشهر نشان خواهند داد با هیچ‌ ترفندی حاضر به دست کشیدن از آرمان‎ها، اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خود نبوده و با حضور حداکثری در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن را در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می‎دهند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم نیازمند همکاری و شرکت همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‎های شهرستان هستیم و انتظار می‎رود همانند سال‎های گذشته شاهد این همکاری و مشارکت مردم در صحنه باشیم.

وی از دیگر برنامه‎های این مراسم را اجرای ایستگاه نقاشی، اجرای سرود 57 نفری، اجرای نمایشگاه کتاب و ... نام برد.

انتهای پیام/2249/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول