اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مردم در 13 آبان‌ماه پاسخ اهانت آمریکایی‌ها را می‌دهند

‌امام جمعه پلدختر گفت: مردم در 13 آبان‌ماه پاسخ اهانت آمریکایی‌ها را می‌دهند.

مردم در 13 آبان‌ماه پاسخ اهانت آمریکایی‌ها را می‌دهند

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند عصر امروز در چهل‌وچهارمین جلسه فرهنگی عمومی شهرستان پلدختر با پرداختن به مقوله فرهنگ، گفت: بحث فرهنگ یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌ساز‌ترین مقوله‌ها در زندگی بشر است.

وی افزود: اهمیت فرهنگ در زندگی بشر آنقدر مهم و حیاتی است که حتی جلوتر از علم است.

امام جمعه پلدختر با آسیب‌شناسی برخی مسائل فرهنگی در برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌ها، تصریح کرد: براساس تعالیم اسلام موسیقی حرام نیست، اما استفاده از خواننده، شعر و آهنگی که انسان را از حالت طبیعی خارج کند، حرام است.

وی با اشاره به برچیدن شدن اینگونه مراسم‌ها، اذعان داشت: ما در حالی مردم را به رعایت تعالیم دینی، راهنمایی و ارشاد می‌کنیم که برخی از مسئولان خود در برگزاری کنسرت‌های موسیقی پیشقدم هستند.

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به فرهنگ استکبارستیزی اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از توصیه‌های اسلام مبارزه با استکبار و استکبارستیزی است و مردم در 13 آبان‌ماه این فرهنگ غنی را به مستکبران نشان می‌دهند.

لروند با محکوم کردن اهانت دولتمردان آمریکا، اظهار داشت:‌ اینگونه اظهارنظرها توسط آمریکایی‌ها اهانت به همه ملت ایران است و در 13 آبان مردم خود پاسخ این گستاخی‌ها را با حضور پرشور در راهپیمایی و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل می‌دهند.

در ادامه این جلسه، برخی از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در چگونگی ارتقای فرهنگی جامعه پرداختند که بحث ضعف صداوسیمای مرکز لرستان در این زمینه و عدم انعکاس مطلوب کنگره شهدای پلدختر نسبت به اختلاط دختران و پسران دانشجو بیشتر وقت حاضران را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/85009/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول