اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان:

سطح مسابقات ملی مهارت افزایش چشمگیری داشته است

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان از افزایش چشمگیر سطح این دوره از مسابقات ملی مهارت نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

سطح مسابقات ملی مهارت افزایش چشمگیری داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پریسا علیمردانی صبح امروز در حاشیه چهاردهمین مسابقات ملی مهارت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت از پنجم تا هشتم آبان ماه جاری در مرکز تربیت مربی کرج برگزار می‌شود.

وی به برگزاری رشته فناوری طراحی گرافیک در المپیاد ملی مهارت اشاره کرد و بیان داشت: این رشته کد 40 جهانی را به خود اختصاص داده است.

کارشناس ستاد در گروه فناوری طراحی گرافیک با اشاره به اینکه 26 نفر از 26 استان استان کشورمان در این رشته حضور دارند، تصریح کرد: علیرضا مرادی در رشته فناوری طراحی گرافیک از استان زنجان در این دوره از مسابقات با همتایان خود به رقابت می‌پردازد.

علیمردانی به سطح سوالات مسابقات ملی مهارت در این رشته اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه کارآموزان کشورمان در مسابقات جهانی مهارت 2013 لایپزیک آلمان حضور داشتند سوالات آن مسابقات به عنوان منبع در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سوالات این دوره از مسابقات استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: سطح این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

این مسئول با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت در چهار روز متوالی برگزار می‌شود، گفت: در هر روز پروژه مجزایی در اختیار شرکت‎کنندگان قرار می‌گیرد.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان ادامه داد: هر روز پس از پایان مسابقات از ساعت 17 به بعد کارشناسان همراه حق داوری تعدادی از آیتم‌ها را بر عهده دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از داوری امتیازات وارد نرم‎افزار CIS ویژه مسابقات می‌شود، متذکر شد: سیستم CIS به صورت جهانی در اختیار کشورهای عضو مسابقات مهارت قرار دارد.

علیمردانی با اشاره به اینکه این سیستم اختلاف داوری‌های نامعقول را حذف می‌کند، اذعان داشت: در نهایت سیستم در روز پایان مسابقات و روز پنج‎شنبه نهم آبان ماه جاری مجموع نمرات شرکت‎کنندگان را اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مسابقات کشوری به مساقات جهانی 2015 برزیل اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: امید است کارآموزان زنجانی در این دوره از مسابقات بتوانند همانند سال‌های گذشته نتایج درخشانی را کسب کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول