اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار تأکید کرد

لزوم نگاه جهادی و خدمت صادقانه مسئولان/ تعمیم نگاه جهادی به حوزه‌های مختلف

فرماندار بیجار بر نگاه جهادی و خدمت صادقانه مسئولان در راستای رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: تعمیم نگاه جهادی به حوزه‎های مختلف حل مشکلات را در پی خواهد داشت.

لزوم نگاه جهادی و خدمت صادقانه مسئولان/ تعمیم نگاه جهادی به حوزه‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی عصر امروز در مراسم معارفه شهردار شهر جدید توپ آغاج که در مسجد صاحب‌الزمان این شهر با حضور امام جمعه و مسئولان و مردم برگزار شد با تأکید بر همت مسئولان برای آبادانی هر چه سریع‌تر این شهر، خواستار همراهی مردم با مسئولان در راستای ارتقاء شهر و رفع موانع در زمینه پیشرفت این شهر شد.

وی با بیان اینکه شهر تازه تأسیس توپ آغاج با مشکلات و موانعی همراه است گفت: مردم و مسئولان با نگاهی جهادی و با اتحاد در راستای رفع این موانع و کم‎رنگ کردن آن تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

کریمی بر شناسایی مشکلات شهر توپ آغاج توسط مسئولان تأکید کرد و گفت: برای حل مشکلات توپ آغاج نباید منتظر تزریق اعتبارات شد زیرا ممکن است سالیان متمادی به طول انجامد بلکه می‌توان با پیگیری و تلاش مستمر در این راستا کارهای مهمی را انجام داد.

فرماندار بیجار خواستار اولویت‎بندی مشکلات این شهر شد و افزود: با برنامه‌ریزی و اولویت‎بندی مشکلات و شناسایی اهم این مسائل می‌توان کارهای موثر در راستای عمران و آبادانی شهر توپ‌آغاج انجام داد.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز نیاز و نگاه جهادی به تمامی عرصه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌ها است، گفت:  نگاه جهادی در حوزه‌های مختلف موجب حل تمامی مشکلات و بهانه‎های مختلف در راستای خدمت صادقانه از جمله کمبود اعتبار را از بین خواهد برد.

کریمی با تأکید بر تعمیم نگاه جهادی در حوزه‌های مختلف گفت: امروزه نگاه جهادی نیاز کشور به ویژه شهرستان بیجار است و اگر این نگاه را به حوزه‌های مختلف تعمیم دهیم قطعاً زمینه مشکلات تسهیل خواهد شد.

این مسئول با تأکید بر نگاه ویژه مسئولان و مدیران به شهر توپ آغاج گفت: امید است شوراهای اسلامی و مدیران توپ آغاج به مسائل این شهر نگاه فرابخشی داشته و فعالیت آنها صرفاً در دستگاه‌های اجرایی خاص نباشد.

وی با توصیه نگاه جهادی مسئولان و شهردار شهر توپ آغاج به این شهر جدید تأکید کرد و گفت: نگاه جهادی برای رفع و حل مشکلات شهرستان واجب و ضروری است.

کار گروهی و تیمی موجب اتحاد در انجام امور می‌شود

فرماندار بیجار در ادامه با تأکید بر کار گروهی توسط مسئولان و دستگاه‎های اجرایی بیان کرد: زمانی می‌توان به پیشرفت رسید که کار تیمی و گروهی را در جامعه نهادینه و بر انجام آن اهتمام ورزید.

به گفته وی، کار تیمی و گروهی موجب اتحاد میان دستگاه‌ها و گروه‌های اجرایی شده و منجر به حرکتی رو به جلو و  دستیابی به پیشرفت و موفقیت می‌شود.

فرماندار بیجار همراه نبودن برخی مدیران و دستگاه‌های اجرایی در کار گروهی را موجب گسستن و شکست در راستای موفقیت در انجام امور خصوصاً در مسیر حل مشکلات عنوان کرد.

وی بار دیگر بر همراهی مردم در راستای کمک به پیشرفت و آبادانی شهر توپ آغاج تأکید کرد و گفت: پیشرفت و آبادانی در سایه حضور و همراهی مردم محقق شده و مشارکت مردم در انجام امور موجب ایجاد انگیزه‌ای مضاعف برای مسئولان در راستای خدمت‌رسانی خواهد بود.

کریمی با بیان اینکه نظام و انقلاب از آن مردم است خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات و تلاش در راستای حل آن با حضور مردم روز به روز موجب کم‌رنگ شدن این مشکلات در تمامی زمینه‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات فراوانی و محرومیت در برخی از زمینه‌ها با عشق و ارادت به نظام مشکلات و کمبودها را تحمل کرده‌اند گفت: خواسته‌های مردم از نظام نوعی سرمایه و مایه افتخار برای خادمان نظام است و مسئولان نباید از حل مشکلات سر باز دهند و با افتخار در راستای حل آنها تمامی هم و غم خود را به کار گیرند.

این مسئول با بیان اینکه زمان مسئولیت‌ها محدود است اظهار کرد: آنچه از مسئولان ماندگار است خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم است.

به گفته فرماندار بیجار، برای پیشرفت شهر توپ آغاج باید به دنبال بسترها و موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر بود.

فرماندار بیجار در پایان با اشاره به برخی از مشکلات توپ آغاج، بر ایجاد شعبه‌ای از بانک کشاورزی با توجه به ظرفیت‌ها و موقعیت‌های کشاورزی در این شهر تأکید کرد.

انتهای پیام/79015/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول