اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

وظیفه اصلی مسئولان ایجاد امید و نشاط بیشتر بین مردم است

استاندار سمنان گفت: وظیفه اصلی مسئولان ایجاد امید و نشاط بیشتر بین مردم است و باید به این مسئله توجه داشت.

وظیفه اصلی مسئولان ایجاد امید و نشاط بیشتر بین مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان، امام جمعه، فرماندار، معاون عمرانی استانداری، مدیران استان سمنان و شهرستان شاهرود در محل فرمانداری شاهرود برگزار شد.

استاندار سمنان در این جلسه گفت: تدبیر یعنی تصمیم‎گیری صحیح که امید از آن حاصل شود و مهم‎ترین وظیفه اصلی مسئولان ایجاد امید و نشاط بیشتر بین مردم است و نشاط سرمایه مملکت است و نظام و دولت نیازمند این سرمایه هستند که با امید و نشاط ایجاد می‎شود دشمنان با تحریم‎ها و تهدیدات به دنبال گرفتن این سرمایه که امید است، هستند و مقام معظم رهبری با اعتماد کامل اختیار تام به ریاست محترم جمهوری دادند تا روحانی و دولت تدبیر و امید با برنامه‎ها و سیاست‎های خود مایه امید و نشاط در جامعه باشد.

محمد وکیلی افزود: دولت تدبیر و امید با استفاده از همه ظرفیت‎ها عملکرد خوبی در جهت دفاع از حقوق ملت ایران در عرصه‎های بین‎المللی از خود نشان داده است.

استاندار سمنان افزود: دولت تدبیر و امید روحانی با استفاده از تجربه، دانش و خردافزایی با تمام توان در جهت تحقق ارزش‎های والای انقلاب اسلامی حرکت می‎کند و دولت تدبیر و امید با حرکت خردمندانه، تصمیم‎گیری‎های صحیح و به‎موقع در تلاش است تا از همه فرصت‎ها به ویژه در مسائل خارجی از حقوق ملت ایران دفاع کند.

وکیلی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در ابعاد مختلف داخلی و خارجی نیازمند تصمیم‎گیری‎ها و برنامه‎ریزی‎های دقیق و صحیح است، بیان کرد: در این راستا شرایط به گونه‎ای است که همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری با صدا و رفتاری واحد کارآمدی نظام را در همه عرصه‎ها نشان دهیم.

استاندار سمنان با اشاره به گفتمان دولت گفت: گفتمان دولت گفتمانی است بر اساس اقتدار و عزت که در اصول سیاست خارجی ما قرار دارد و باید با رضایت‎مندی و ایجاد امید در داخل مسائل و مشکلات خارجی حل شود تا مسائل و فشارهای اقتصادی کمتر شود و ثبات و آرامش و امید و نشاط در جامعه بیشتر شود.

وی افزود: هنر مدیریت این است که از منابع محدود به بهترین شکل استفاده کند و منابع محدود را با نیازها و واقعیت‎های جامعه هماهنگ کند و مدیریت یعنی تدبیر و تعمق و نیازها را باید با منابع و پتانسیل‎ها توزیع کرد.

استاندار سمنان همچنین در این جلسه با اشاره به پتانسیل‎ها و امکانات بالای شهرستان از لحاظ نیروگاه، راه‎آهن، فرودگاه، راه ارتباطی عبور زائران، قاره کوچک بودن و موقعیت کشاورزی ممتاز خواستار برنامه‎ریزی مناسب در زمینه توسعه و رفع بیکاری در سطح شهرستان شاهرود شد.

تقویت صنایع و ایجاد صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته‎بندی محصولات، کاهش بوروکراسی اداری در خصوص جذب سرمایه‎گذار، پاسخ‎گو بودن مسئولان، اشتغال‎زایی و توانمندسازی روستاها، استفاده از توانمندی کویر و محیط زیست در زمینه گردشگری، رفع مشکل آب، رفع مسائل پزشکی و درمانی، بحث تهیه طرح‎های هادی، رفع مشکلات استخرهای سرپوشیده، توجه به مسائل زیست‎محیطی و ایجاد توسعه پایدار، توزیع امکانات بر اساس مزیت‎ها و پتانسیل‎های شهرستان‎ها، توجه به صندوق توسعه کشاورزی، اطلاع‎رسانی و ترویج توانمندی‎های شاهرود برای جذب گردشگران و توریسم از نکات و مطالب مهمی بود که در این جلسه توسط استاندار سمنان برای رفع آن‎ها تأکید شد.

همچنین در این جلسه امام جمعه شاهرود، فرمانداری شاهرود و جمعی از مدیران استان سمنان مسائل و نکات مختلفی را ارائه کردند.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول