اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه:

نیاز کنونی مدیریت شهری همراهی و همدلی مسئولان است

شهردار ارومیه گفت: نیاز کنونی مدیریت شهری به همراهی و همدلی مسئولان بیش از نیاز آنها به پول و سرمایه است.

نیاز کنونی مدیریت شهری همراهی و همدلی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد حضرت‌پور امشب در مراسم بازگشایی امتداد خیابان امام ارومیه اظهار داشت: برای توسعه متوازن در تمام مناطق شهری ارومیه و دستیابی شهروندان به شهری سبز، پاک و مجهز به فناوری‌های نوین از ماه‌های گذشته کمر همت بسته‌ایم و با همراهی و همدلی مسئولان در راستای تحقق این امر تلاش می‌کنیم.

وی به تلاش‌های مستمر استاندار آذربایجان غربی، قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش، اعضای دور سوم و چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه و دیگر زحمتکشان این عرصه اشاره کرد و گفت: مردم باید توجه داشته باشند که پروژه‌های افتتاح شده حاصل تلاش مجموعه افراد در شهر و استان بوده و بدون همراهی و همکاری آنها امکان‌پذیر نخواهد بود.

حضرت‌پور با اشاره به اینکه در مجموع بیش از 30 میلیارد ریال برای بازگشایی این مسیر هزینه شده است، تصریح کرد: با این حال طمع را از مدیریت شهری دور کرده و به جای اختصاص زمین به اماکن تجاری و ملکی، با اختصاص بخش اعظمی از آن به فضای سبز منافع مردم را بر منافع خود ارجح دانستیم.

وی با تأکید بر لزوم اصلاح نگرش‌ها بر موضوع مدیریت شهری، اظهار داشت: امروز مشکلات نظام  مدیریتی در بودجه و پول نیست، آنچه که امروز مدیریت شهری نیازمند آن است، همراهی و همدلی مردم و مسئولان با یکدیگر است.

شهردار ارومیه نتایج این همراهی و همدلی مردم و مسئولان را در توسعه و عمران شهرها عنوان کرد و افزود: با حفظ این رویکرد شاهد اتفاقات مثبت و فاخری در شهر خواهیم بود.

وی از افتتاح روگذر امام علی(ع) و میثم تا پانزدهم آبان ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: ارومیه به تمامی شهروندان آن متعلق است و همه شهروندان حق دارند بر اساس مدیریت مناسب شهری از تمامی امکانات لازمه در سطح شهر برخوردار شوند.

حضرت‌پور با اشاره بر توسعه متوازن شهری از 15 ماه گذشته در ارومیه، گفت: با این رویکرد شاهد توسعه بیش ازپیش در شهر بوده‌ایم.

وی بر اهمیت برخورداری از شهری سبز، پاک، ایمن و مجهز به فناوری‌های نوین در استفاده از تجهیزات و وسایط نقلیه اشاره کرد و گفت: برای دستیابی به این شرایط مجموعه مدیران شهری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/61006/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول