اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک تاکید کرد

لزوم تعامل مسئولان برای تعالی ورزش قرچک

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک گفت: ورزش مختص اداره ورزش تنها نیست و برای تعالی ورزش منطقه تعامل همه مسئولان نیاز است.

لزوم تعامل مسئولان برای تعالی ورزش قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین قاسی‌زاده ساعاتی پیش در اولین جلسه مشاوران اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک جهت بررسی مشکلات ورزشی منطقه و طرح موضوع برای حل آن، با اشاره به مشکلات زیرساختی برای فضاهای ورزشی در قرچک گفت: با توجه به کمبود بودجه و اعتباراتی که برای ورزش منطقه داریم، ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران میسر نمی‌باشد و با توجه به پتانسیل خوبی که در بین ورزشکاران قرچکی وجود دارد، می‌طلبد تا توجه بیشتری به ورزش منطقه شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک ادامه داد: هدف ما این است که جوانان ورزشکار و سلامت در قرچک داشته باشیم و همه تلاش همکاران ما بر این اساس است تا انرژی‌ها همسو شود تا با امکانات محدودی که وجود دارد حداکثر بازدهی را داشته باشیم.

وی افزود: بایستی تعرفه‌های ورزش را طوری در نظر بگیریم که ورزش برای مردم قابل دسترس باشد. همچنین باید ورزش همگانی را در شهرستان طوری برنامه‌ریزی کرد تا همه مردم بتوانند به ورزش بپردازند.

قاسی‌زاده اظهار داشت: ورزش مختص اداره ورزش تنها نیست و برای تعالی ورزش منطقه تعامل همه مسئولان نیاز است و اگر ورزشکاران قرچکی افتخاری کسب کنند، این افتخار شامل همه مسئولان و مردم منطقه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک با بیان اینکه مطبوعات نقش مهمی را در ترویج ورزش بین مردم ایفا می‌کنند، گفت: فعال‌تر شدن واحد اطلاع‌رسانی اداره و تعامل مطبوعات با ورزش قرچک بسیار چشم‌گیر است و این امر تاثیر مثبتی در پیشرفت ورزش منطقه خواهد داشت و بایستی از تلاش‌های اصحاب رسانه و قلم قدردانی کرد.

با مرتفع کردن مشکلات مالی برنامه‌های ورزشی را گسترش می‌دهیم

فرشاد علیزاده، مشاور اداره ورزش و جوانان قرچک در امور ورزش سپاه و بسیج اداره ورزش و جوانان قرچک در ادامه جلسه گفت: تربیت بدنی ناحیه بسیج قرچک از سال گذشته کار خود را آغاز و با وجود عدم امکانات مسابقات بزرگی را در این مدت میزبانی کرده است.

وی اظهار داشت: در سال 92 به دلیل مشکلات مالی و جدیدالتاسیس بودن سپاه قرچک نتوانستیم برنامه‌های ورزشی را به طور کامل اجرا کنیم اما پیگیر هستم تا با مرتفع نمودن مشکلات مالی برنامه‌های ورزشی را گسترش دهیم.

محمد مریدی، مشاور این اداره در امور ورزش کارگری در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه ورزشی کارگری در سطح شهرستان مهجور مانده است، گفت: با توجه به اینکه ورزش کارگری در سطح کشور جایگاه خوبی دارد ولی در این منطقه بین کارگران توجه کاملی به ورزش وجود ندارد.

وی ادامه داد: بایستی با ایجاد پایگاه قهرمانی در رشته‌های مختلف و برنامه‌ریزی دقیق زمینه را برای استعدادیابی برای ورزش قهرمانی فراهم کنیم.

علی عبدالرحیمی، مشاور فرهنگی و جوانان این اداره نیز در ادامه جلسه با اشاره به اینکه در شهرستان در زمینه قهرمان‌پروری در جایگاه خوبی قرار داریم، اظهار داشت: لازم است در کنار قهرمان‌پروری به پهلوان‌پروری نیز توجه ویژ‌ه‌ای داشت.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان قرچک افزود: متاسفانه در حال حاضر یک ساختمان اداری درخور شأن منطقه برای اداره ورزش منطقه وجود ندارد و می‌طلبد تا مسئولان توجه بیشتری به مشکلات زیرساختی ورزش منطقه داشته باشند.

عبدالرحیمی عنوان کرد: کار فرهنگی در ورزش قهرمانی با جدیت دنبال نشده و لازم است در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت گیرد.

نگاه مثبت خبرنگاران به ورزش قرچک

رضا منصوری، مشاور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این اداره در پایان جلسه با اشاره به تعامل مثبت مطبوعات و خبرگزاری‌های جنوب شرق استان تهران با اداره ورزش قرچک گفت: با توجه به نگاه ورزشی که در بین خبرنگاران حوزه جنوب شرق استان تهران وجود دارد می‌توان قدم خوبی را در جهت ترویج ورزش در سطح شهرستان برداشت.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری مستمر با اصحاب رسانه زمینه ارتقای هرچه بیشتر ورزش منطقه را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول