اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

حضور 14 کارآموز زنجانی در مسابقات ملی مهارت

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 14 نفر از کارآموزان زنجانی در مسابقات ملی مهارت حضور دارند.

حضور 14 کارآموز زنجانی در مسابقات ملی مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی ظهر امروز در حاشیه چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت از پنجم تا هشتم آبان ماه جاری در مرکز تربیت مربی کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای استان زنجان تجربیات خوبی از سال‌ 2001 تاکنون در مسابقات جهانی مهارت کسب کرده است، بیان داشت: شرکت مهارت‌آموزان در مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری و حضور در مسابقات جهانی مهارت هر ساله کیفیت مسابقات کشوری را بالا برده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان مسابقات جهانی مهارت را یک رخداد علمی و آموزشی دانست و بیان داشت: این مسابقات با شرکت 31 استان در حال برگزاری است.

این مسئول با بیان اینکه همه استان‌ها سطح و توان خود را برای شرکت در مسابقات بالا برده‌اند، تصریح کرد: استان زنجان نیز در کنار سایر استان‌ها برای حضور موفق در این مسابقات سطح علمی خود را افزایش داده است.

صیادی ادامه داد: با توجه به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی مربیان و کارشناسان و امکانات و تجهیزات پروژه‌ها کارآموزان می‌توانند در این مسابقات سطح علمی خود را محک بزنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت هر ساله در کشورمان برگزار می‌شود، اذعان داشت: همچنین مسابقه جهانی مهارت هر دو سال یک بار برای راه‌یافتگان به این مسابقات برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات جهانی مهارت سال 2015 در کشور برزیل برگزار می‌شود، بیان داشت: امید است کارآموزان زنجانی نیز بتوانند با تلاش‌های خود به این مسابقات راه یابند.

این مسئول با اشاره به اینکه استان زنجان در طول سه سال گذشته رتبه نخست کشوری را در این مسابقات به خود اختصاص داده است، گفت: به دست آوردن این جایگاه مهم در کشورمان ناشی از برنامه‌ریزی و تلاش‌های شبانه روزی و انسجام فنی و حرفه‌ای زنجان در همه سطوح است.

صیادی با بیان اینکه امید است کارشناسان، مربیان و کارآموزان امسال نیز مانند سال‌های گذشته از جایگاه خود دفاع کنند، افزود: 14 نفر از کارآموزان زنجانی در 12 رشته مختلف در مسابقات ملی مهارت به رقابت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه در این عرصه اردوهای آمادگی در داخل و خارج استان با عناوین مختلف برنامه‌ریزی و اجرا شده است، خاطرنشان کرد: کارآموزان، کارشناسان و مربیان زنجانی با نهایت آمادگی و انگیزه در این دوره از رقابت‌ها حاضر شده‌اند.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول