اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان:

پرونده خیریه ثامن‌الحجج کرمان در حال کارشناسی است

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به در حال کارشناسی بودن پرونده خیریه ثامن‌الحجج در دادسرای کرمان گفت: کیفیت پرونده مشخص است، اما کمیت در حال بررسی است.

پرونده خیریه ثامن‌الحجج کرمان در حال کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد صبح امروز در حاشیه بازدید از مؤسسه خیریه ثامن‌الحجج کرمان اظهار داشت: عزم دستگاه قضایی استان کرمان در حمایت از خیریه ثامن‌الحجج جدی است و باید با حمایت از این مؤسسه و رفع آسیب‌ها زمینه توسعه و تداوم کار و فعالیت با قدرت آن را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت و کارکنان ثامن‌الحجج بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای با قدرت به روند طبیعی فعالیت و تلاش خود ادامه دهند، افزود: در گذشته اتفاقاتی در این مؤسسه رخ داد که در حال پیگیری است و تا حصول نتیجه قطعی نمی‌توان به صورت کامل اطلاع‌رسانی کرد.

دادستان کرمان بیان داشت: در مدیریت جدید باید با جلوگیری از آشفتگی‌های مالی و کنترل دقیق مستندات و به‌روز نگه‌داشتن اطلاعات از هر گونه حاشیه جلوگیری شود.

وی با اشاره به در حال کارشناسی بودن پرونده خیریه ثامن‌الحجج در دادسرای کرمان ابراز داشت: در واقع کیفیت پرونده مشخص است، اما کمیت مجهول بوده و در حال بررسی است.

این مقام قضایی اذعان داشت: تاکنون بازپرس این پرونده بیش از 200 ساعت وقت برای پرونده صرف کرده و البته باید وقتی را که تیم کارشناسی اداره کل اطلاعات برای بررسی این پرونده گذاشته و همکاری اداره کل بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بیمه و سازمان تامین اجتماعی را نیز لحاظ کرد.

وی با اشاره به نبودن هیچ‌گونه نگاه سیاسی به این پرونده عنوان کرد: کارکنان دستگاه قضایی قسم خورده‌اند که بر اساس شواهد و مدارک و برابر عدالت رفتار کنند و این موضوع در همه حال صادق است.

موحد خاطر نشان کرد: در این پرونده یکسری اتهامات شخصی وجود دارد که مربوط به این پرونده نیست و در جای خود به آنها رسیدگی می‌شود، البته بعضی اتهامات مربوط به فعالیت‌های این مجموعه است که اسناد و مدارک آن در حال بررسی و برای تکمیل پرونده است.

این مقام قضایی افزود: از طرف شرکت‌های بیمه‌گر هم با یک‌سری مستندات اعلام شکایت شده و همچنین سازمان غذا و دارو نیز در حال بررسی و کارشناسی روی لیست داروهای درخواستی و ارسالی است و بعد از تکمیل پرونده توسط سازمان غذا و دارو و ارسال آن، پرونده برای تصمیم‌گیری دادگاه آماده می‌شود.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول