اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه اول سال 92 صورت گرفت

ورود بیش از 1100 پرونده به تعزیرات حکومتی کهگیلویه

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 1145 پرونده به شعبه رسیدگی این اداره وارد شده که 1128 پرونده مختومه شده است.

ورود بیش از 1100 پرونده به تعزیرات حکومتی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ارسلان عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعزیرات حکومتی کهگیلویه به صورت مداوم، منسجم و هدفمند جلسات مشترک با ادارات ذی‌ربط در حوزه بازار برگزار می‌کند.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با این ادعا که شهرستان کهگیلویه در مقایسه با سایر نقاط استان بازار ارزانی دارد، افزود: قیمت کالا و خدمات در شهرستان در وضعیتی مطلوب و مناسب است.

عباسی رسیدگی به پرونده‌های تخلفات بهداشتی و دارویی، صنفی، قاچاق و عرضه خارج از شبکه کالا و سوخت را از جمله اقدامات تعزیرات حکومتی برشمرد و تصریح کرد: تعزیرات حکومتی در راستای عدالت اقتصادی و جلوگیری از احقاق حق شهروندان رسیدگی به تخلفات وارده را به صورت قاطع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

وی در ادامه ابراز داشت: در شعبه رسیدگی به تخلفات، با متخلفین اقتصادی برخورد قاطع صورت می‌گیرد و در صورت لزوم واحدهای متخلف پلمپ می‌شود.

عباسی برخورد قاطع با اخلالگران در بازار از سوی عناصر فرصت‌طلب و سودجو را وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی خواند و افزود: به همین منظور محاکم تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی، در اجرای برخورد با افرادی که به نحوی بخواهند با بی‌نظمی یا گرانفروشی موجب نارضایتی مردم شوند، برخورد قاطع خواهد داشت.

به گفته عباسی با همکاری فرماندار و در نشست‌های مشترک با رئیس صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی قیمت ماهی در سطح شهرستان به پایین‌ترین حد ممکن برای مصرف‌‌کننده لحاظ شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه، از ورود تعداد 1145 پرونده در شش ماهه اول سال جهت رسیدگی به این شعبه خبر داد و گفت: کار رسیدگی به 1128 پرونده تاکنون انجام و مختومه شده است.

عباسی میزان محکومیت متخلفین را بالغ بر یک میلیارد و 268 میلیون ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه 88 پرونده در حوزه درمان و دامپزشکی بوده، ابراز داشت: 9 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی بوده است.

وی هم‌چنین تعداد 1048 پرونده از تخلفات وارده را مربوط به کالا و خدماتی از قبیل گرانفروشی، تقلب، نگهداری کالای قاچاق و عرضه خارج از شبکه دانست.

عباسی در پایان یادآور شد: رسیدگی به پرونده‌های تخلفات اقتصادی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه به روز بوده و این اداره آماده دریافت هرگونه گزارش و شکایت از واحدهای متخلف در سطح حوزه رسیدگی است.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول