اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اعلام کرد

تشکیل 107 پرونده تخلف ملی در بخش عدم ایفای تعهدات ارزی در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از ورود 107 پرونده تخلف ملی در بخش عدم ایفای تعهدات ارزی به تعزیرات حکومتی استان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

تشکیل 107 پرونده تخلف ملی در بخش عدم ایفای تعهدات ارزی در آذربایجان غربی

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جرائم صادر شده به متخلفان اثرات بازدارنده خوبی داشته و با صدور محکومیت‌های نقدی سعی در کاهش تخلفات و جرائم در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا و ارز هستیم.

وی از پرونده‌های مهم و ملی تعزیرات حکومتی استان در شش ماه نخست سال جاری، به محکومیت مرکز جمع‌آوری شیر اشاره و عرضه خارج از شبکه شیر را عامل محکومیت آن عنوان کرد و افزود: بیش از 2 میلیارد و 906 میلیون و 800 هزار ریال محکومیت از بابت این پرونده تخلف صادر شده است.

اقوامی به محکومیت یک واحد کارگاه عسل‌سازی نیز در این مدت اشاره کرد و گفت: تقلب عامل تخلف این کارگاه بوده که منجر به پرداخت 2 میلیارد و 550 میلیون ریال جزای نقدی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از دیگر پرونده‌های مهم و ملی استان را مربوط به فروشگاه عرضه محصولات مواد غذایی اعلام کرد و افزود: این فروشگاه به دلیل عرضه خارج از شبکه برنج یارانه‌ای به پرداخت 2 میلیارد و 220 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

اقوامی همچنین از وجود 107 مورد پرونده در بخش عدم ایفای تعهدات ارزی در این مدت خبر داد و تصریح کرد: 127 میلیارد و 927 میلیون و 844 هزار و 916 ریال مجموع محکومیت صادر شده به این پرونده‌ها در استان بوده است. 

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول