اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اعلام کرد

عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی عامل محکومیت 6 پرونده ملی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی را عامل محکومیت شش پرونده ملی در تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد.

عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی عامل محکومیت 6 پرونده ملی

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مجموعاً 10 هزار و 300 فقره پرونده از سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق در شش ماه نخست سال جاری وارد تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی شده‌اند که در این مدت به 10 هزار و 273 فقره پرونده رسیدگی شده و مختومه شده‌اند.

وی کل میزان محکومیت صادر شده به این پرونده‌ها را افزون بر 2 هزار و 52 میلیارد و 786 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 36 میلیارد و 347 میلیون ریال از مجموع محکومیت‌های صادر شده وصول شده است.

اقوامی از پرونده‌های مهم و ملی تعزیرات حکومتی استان در نیمه نخست سال جاری را پرونده «کارخانه آرد» اعلام کرد و گفت: این پرونده به دلیل عرضه خارج از شبکه گندم به پرداخت 42 میلیارد و 408 میلیون و 976 هزار و 500 ریال جریمه در حق صندوق دولت شده است.

وی تصریح کرد: این پرونده 21 میلیارد و 204 میلیون و 488 هزار و 250 ریال نیز اعاده حق شاکی خصوصی داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی به چهار مورد تخلف از «کارخانه قند» نیز در این مدت اشاره کرد و افزود: این پرونده‌ها نیز به دلیل گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه از پرونده‌های مهم ملی محسوب می‌شوند.

وی میزان محکومیت صادر شده برای این پرونده‌ها را افزون بر 10 میلیارد و 290 میلیون و 120 هزار ریال عنوان کرد.

اقوامی از تشکیل یک پرونده برای «سیلوی گندم» نیز خبر داد و عرضه خارج از شبکه گندم را تخلف این سیلو اعلام کرد و گفت: بیش از 8 میلیارد و 583 میلیون و 200 هزار ریال محکومیت به این پرونده صادر شده است.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول